1. Загальні положення
Визначення термінів та понять:

1.1. Правила участі в програмі лояльності «BliskClub» (далі по тексту – «Правила») визначають умови та підстави участі у Програмі в мережі магазинів «Blisk», «SHIK», «Шик і Блиск» на території України, що повністю контролюється державною владою та державними, правоохоронними органами та Збройними Силами України.

1.2. Програма лояльності за своєю правовою суттю є договором приєднання, що ґрунтується на положеннях статті ст. 634 Цивільного кодексу України та має такі істотні умови:
– Учасник самостійно знайомиться із Правилами до початку участі у Програмі та стежить за їх зміною в поточному режимі; поточному режимі;
– Учасник приймає участь в Програмі особисто;
– Учасник неухильно виконує Правила або втрачає право участі з моменту прийняття Організатором рішення про виключення Учасника з Програми.

1.3. Програма не є азартною грою, лотереєю, послугою у сфері грального бізнесу.

1.4 Програма діє у всіх магазинах, що приймають участь у Програмі та за адресами, які розміщені на сайті https://blisk.ua.

1.5 Актуальну інформацію про умови Програми можна отримати у консультантів в магазинах та на сайті https://blisk.ua.

1.6. Терміни, використані в Програмі, розуміються в наступному трактуванні:

«Правила» – Правила програми лояльності «BliskClub», збір умов та правил дотримуючись яких, покупець може отримати знижки при здійсненні покупок в магазинах «Шик і Блиск», «SHIK», «Blisk».

«Організатор» – юридична особа, що займається організацією та адміністрування Програми – товариство з обмеженою відповідальністю «РЕНТМАРКЕТ» (код ЄДРПОУ 38511882, адреса: 21012, Вінницька область, Вінницький район, місто Вінниця, провулок Костя Широцького, 14-Е)

«Програма» – це маркетинговий інструмент у вигляді бонусної програми заохочення роздрібних покупців ТОВ «РЕНТМАРКЕТ», спрямована максимально долучити покупців до здійснення покупок з отриманням знижок на придбання товарів саме в магазинах під вивісками «Шик і Блиск», «SHIK», «Blisk».

«Учасник» – фізична особа, яка досягла 14-го віку, яка бере участь у Програмі і участь, якої підтверджено Організатором.

«Бонусний рахунок» – віртуальний рахунок Учасника в інформаційній системі Організатора, що містить сукупність даних про нарахування та списання балів (бонусів) Учасника.

«Клубна ціна» – спеціальна ціна, яка вказана на ціннику товару (зображена на ціннику як «Клубна ціна»).

«Анкета» – електронний реєстраційний документ, який заповнюється касиром в магазині або Учасником в мобільному додатку, чат-боті месенджеру вайбер або телеграм. При заповненні анкети фізична особа дає свою згоду на участь в Програмі згідно з цими Правилами, а також згоду на обробку (збір, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поповнення, використання, поширення, знеособлення, знищення) Організатором будь-яких даних Учасника, в тому числі персональних.

«Магазин» – торговельні точки під вивіскою «Шик і Блиск», «SHIK», «Blisk», що беруть участь у Програмі та зазначені в переліку на сайті https://blisk.ua.

«Бал (Бонус)» – потенційна знижка на ціну товару, що продається в магазині під вивіскою «Шик і Блиск», «SHIK», «Blisk» або в інтернет-магазині на сайті blisk.ua. Бали (бонуси) зараховується на бонусний рахунок Учасника в момент здійснення покупок та списуються з Бонусного рахунку при слідуючих покупках після зарахування Учасника до Програми за бажанням клієнта. Бонуси (бали) не мають готівкового (грошового) вираження і не можуть бути виплачені Учаснику програми лояльності в грошовому еквіваленті. Бонус нараховується у розмірі 1% від кінцевої вартості товару (кешбек). Активація бонусу (доступність його користування (списання)) відбувається через 24 години після здійснення покупки на вартість якої, він був нарахований. Оплата товару бонусами (балами) можлива в розмірі, що не перевищує 50% вартості усіх товарів, що купуються одним чеком.

«QR-Картка» – картка Учасника, яка використовується для ідентифікації Учасника в Програмі.

«Особистий кабінет» – електронний сервіс в мобільному додатку або чатботі BliskClub месенджеру вайбер або телеграм за допомогою якого здійснюється взаємодія між Учасником та Організатором.

1.7. Учасник може накопичувати бонуси та витрачати їх у вигляді знижки на придбання товарів в чеку в крамницях під вивіскою «Blisk», «SHIK», «Шик і Блиск» з карткою програми лояльності.

1.8. З карткою програми лояльності «BliskClub» Учасник (клієнт, покупець) має право на придбання товарів за спеціальною ціною (клубна ціна) та накопиченням балів (бонусів) за товар, який приймає участь у програмі лояльності в крамницях під вивіскою «Blisk», «SHIK», «Шик і Блиск».

1.9. Для накопичення балів та для придбання товарів за спеціальною ціною (клубна ціна) Учасник зобов’язаний застосувати свою QR-картку програми лояльності «BliskClub» під час здійснення покупки, або назвати номер телефону, за яким зареєстрована карта лояльності.

1.10. Нарахування на карту лояльності відбуваються тільки у вигляді бонусів (балів), що використовуються як знижка на придбання товарів та не можуть бути конвертовані у грошовий еквівалент.

1.11. Використати бали для застосування знижки можливо тільки при скануванні на касі QR-картки.
Отримані Бали (Бонуси) дають Учаснику право на знижку до 50% вартості товарів в чеку.

1 бал (бонус) = 1 гривня знижки на товари у чеку.

2. УМОВИ УЧАСТІ В ПРОГРАМІ

2.1. Учасником Програми може бути фізична особа, яка досягла 14-го віку, здійснила придбання товару в магазинах «Шик і Блиск», «SHIK», «Blisk» і пройшла процедуру реєстрації Учасником Програми згідно цих Правил.

2.2. Учасниками програми не можуть бути юридичні особи.

2.3. Головним ідентифікатором Учасника Програми в інформаційній системі Організатора є номер мобільного телефону Учасника у форматі українського GSM-оператора.

2.4. Програма розрахована виключно для особистого користування фізичними особами.

2.5. Бали (бонуси) не можна передавати, продавати або будь-яким іншим способом відчужувати третім особам.

2.6. Датою початку участі в Програмі є дата активації Бонусного рахунку по номеру мобільного телефону в інформаційній системі Організатора Учасником згідно цих Правил.

2.7. У разі зміни номера мобільного телефону Учаснику необхідно звернутись до касира магазину або на інфо-лінію 0 800 336 123 для внесення змін. Бонусний рахунок Учасника зазнає змін в частині номера телефону з відповідним збереженням стану рахунку.

2.8. У разі несвоєчасного інформування Учасником про зміну номера мобільного телефону, Організатор не несе відповідальності за всі операції, що проводяться на рахунку до надходження відповідного інформування.

2.9. У разі невикористання картки Програми Лояльності понад 6 місяців (180 днів), Організатор анулює баланс клієнта.

3. ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ ОРГАНІЗАТОРА

3.1. Організатор має право призупинити Програму, скасувати або змінити її умови в будь-який час.

3.2. Організатор має право відмовити покупцеві в реєстрації Учасником Програми, видалити або припинити дію Бонусного рахунку у наступних випадках (але не обмежуючись тільки ними):

3.2.1. використання Учасником або спроба використання Балів (Бонусів) способом, який не відповідає умовам Програми.

3.2.2. при спробах зловживання з боку Учасника щодо його участі в Програмі.

3.2.3. при відсутності будь-яких операцій на Бонусному рахунку протягом 6 місяців (180 днів).

3.2.4. при інших обставинах, які Організатор буде вважати, як значущі для відмови в активації або для припинення дії Бонусного рахунку.

3.3. Організатор не несе відповідальності за будь-які втрати або збитки, які можуть виникнути в результаті дій, зазначених в пункті 3.2..

3.4. Організатор має право списувати Бали (Бонуси), зараховані помилково, у разі повернення товару, за придбання якого були нараховані ці бали, а також у разі виявлення шахрайства та / або недобросовісних дій Учасника по Програмі.

4. ВИКОРИСТАННЯ ДАНИХ УЧАСНИКА

4.1. Інформація, залишена Учасником в Анкеті (номер мобільного телефону, email, ПІБ, будь-яка інша інформація) є його персональними даними. Персональні дані Учасника є конфіденційною інформацією, збір і подальша обробка персональних даних здійснюється Організатором відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», іншими нормативно-правовими актами України.

4.2. Зверненням до касира або самостійною реєстрацією в Програмі, Учасник підтверджує, добровільне надання Організатору необхідних для участі в Програмі персональних даних для реєстрації в інформаційній системі в якості Учасника Програми.

4.3. Для цілей, передбачених п. 5.2 Правил, Учасник дає Організатору право здійснювати обробку його персональних даних, в тому числі: поміщати персональні дані в бази даних Організатора (без додаткового повідомлення Учасника про це), здійснювати довічне зберігання даних, їх накопичення, оновлення, зміна (по мірі необхідності). Організатор зобов’язується забезпечити захист даних від несанкціонованого доступу третіх осіб, не поширювати і не передавати дані будь-якої третьої сторони (крім передачі даних пов’язаним особам, комерційним партнерам, особам, уповноваженим Організатором для здійснення безпосередньої обробки даних для зазначених цілей, а також на обов’язковий запит компетентного державного органу).

4.4. У разі зміни своїх персональних даних Учасник повинен надати Організатору оновлену інформацію, звернувшись через надані Канали комунікації Програми з відповідним повідомленням. У разі невиконання Учасником даної вимоги, Організатор не несе відповідальності за несприятливі наслідки, пов’язані з використанням таких даних.

4.5. Реєстрація Учасника неможлива, якщо касиру магазину для реєстрації не надані всі необхідні дані для реєстрації в Програмі;

4.6. Організатор зобов’язується належним чином збирати, зберігати та обробляти дані Учасників Програми, використовувати їх в рамках Програми, а також не поширювати і не надавати їх третім особам без згоди Учасника.

4.7. Учасник надає Організатору право направляти йому будь-яку інформацію комерційного, рекламного, інформаційного характеру про Програму, рекламні та маркетингові заходи, акції або Партнерів Програми та про інші споживчі пропозиції по електронній пошті, телефону і / або SMS.

4.8. Дані Учасника, зазначені в Анкеті, є конфіденційними. Доступ до даних мають відповідальні особи Організатора і сам Учасник, а також ці дані можуть бути надані на вимогу правоохоронних та / або інших органів відповідно до чинного законодавства.

4.9. Відповідальність за недостовірність даних у анкеті персональних даних несе Учасник Програми.

4.10. Отримання картки Учасником або реєстрація в мобільному додатку «Шик і Блиск» або чат-боті BliskClub у месенджері вайбер чи телеграм, є підтвердженням того, що він ознайомлений та згоден з Правилами участі в Програмі лояльності «BliskClub» та надає згоду на використання його персональних даних Організатором згідно цих Правил.

5. РЕЄСТРАЦІЯ В ПРОГРАМІ

5.1. Для реєстрації у Програмі та отримання статусу Учасника, покупець повинен здійснити придбання товару в магазинах «Шик і блиск», «SHIK», «Blisk» та зареєструватись в Програмі згідно цих Правил.

5.2. Зареєструватись можна кількома способами:
– Покупець може зареєструватись через чат-бот BliskClub у месенджері вайбер та/або телеграм;
– Покупець може зареєструвати безпосередньо в магазині, скориставшись допомогою продавця-консультанта, вказавши свій номер телефону та створивши віртуальний гаманець в системі і отримавши повідомлення з останнім кроком авторизації – посилання на чат бот BliskClub.

5.3. Користувачем карти може бути лише Учасник Програми.

6. НАРАХУВАННЯ БОНУСІВ

6.1. Покупець бажаючи здійснити покупку в магазинах під вивіскою «Шик і Блиск», «SHIK», «Blisk» в межах Програми, повинен звертати увагу на наявність на цінниках дисконтної ціни (клубна ціна).
Бонуси (бали) нараховуються на рахунок Учасника за придбання товару (товарів). Кількість бонусів (балів) розраховуються Організатором окремо на кожен товар, який приймає участь у програмі лояльності в розмірі 1% вартості товару (кешбек) із заокругленням до цілої частини від ціни даного товару в чекові.
Бонуси (бали) не нараховуються за придбання подарункових сертифікатів.
Нарахування бонусів (балів) на рахунок Учасника відбувається через 24 години після здійсненні ним покупки. Бонуси у вигляді балів накопичуються впродовж всього періоду проведення Програми та доступні до використання протягом 180 календарних днів.
Нарахування бонусів (балів) здійснюється при будь-якому способі оплати (готівкою, кредитною карткою та ін.), доступному в місці проведення Програми.
Використання (списання) Балів з рахунку Учасника здійснюється із розрахунків: 1 бал = 1 грн
Вказана сітка нарахування балів діє з 1 січня 2025 року до 31 січня 2026 року.

6.2. Перед проведенням Транзакції, Учасник повинен проінформувати касира магазину, що покупка буде здійснюватися в рамках Програми і назвати свій номер мобільного телефону або пред’явити Qr-Картку. Нарахування Бонусів відбувається в інформаційній системі Організатора на Бонусному рахунку Учасника. Касир магазину не несе відповідальності за те, що Транзакція не була здійснена, в тому випадку якщо Учасник не повідомив, що дана покупка здійснюється в рамках Програми або не пред’явив Карту.
Нарахування Бонусів відбувається в інформаційній системі Організатора на Бонусному рахунку Учасника. Касир магазину не несе відповідальності за те, що Транзакція не була здійснена, в тому випадку якщо Учасник не повідомив, що дана покупка здійснюється в рамках Програми або не пред’явив Карту.

6.3 Організатором можуть нараховуватися спеціальні Бонуси (Бали) під час рекламних кампаній, акцій і пропозицій від Програми. Спеціальні бонуси мають обмежений термін дії, що відповідає термінам проведення акції. Після закінчення дії акції дані бонуси анулюються з рахунку Учасника і не можуть бути ним використані.

6.4. У разі повернення придбаного раніше товару нараховані за покупку Бали (Бонуси) анулюються. У разі обміну товару Бали (Бонуси), нараховані по товару, який повертається, анулюються і нараховуються Бонуси по товару, який купується на заміну повернутого. Повернення і обмін товару, придбаного Учасником, здійснюється в рамках норм, встановлених Законом України «Про захист прав споживачів».

6.5. При покупці Учасник перевіряє правильність вказівки на чеку номера своєї Карти. Для вирішення спірних питань Учасник повинен звернутися до представника Організатора та пред’явити оригінал чеку.

6.6. Організатор залишає за собою право змінювати умови (схеми) нарахування Балів (Бонусів).

6.7. Бали (Бонуси) зараховуються на рахунок Учасника за умови, якщо для цього в магазині є всі необхідні технічні та / або інші можливості: присутній Інтернет-зв’язок, електроенергія, справно працює програмне забезпечення. У разі, якщо відсутні необхідні технічні та/або інші можливості для нарахування бонусів, бонуси будуть нараховані на рахунок Учасника програми після відновлення необхідних можливостей.

7. ВИКОРИСТАННЯ БОНУСІВ

7.1. Бонуси (бали) активуються (стають доступними для використання) протягом 24 годин після здійснення покупки або після зарахування їх Організатором у разі проведення спеціальних тимчасових акцій, рекламних кампаній.

7.2. Учасник має право використовувати Бали (Бонуси), які є на Бонусному рахунку, як знижку при купівлі будь-яких товарів в магазинах під вивіскою «Шик і Блиск», «SHIK», «Blisk».

7.3. Транзакція списання Бонусів (при наявності наявних активованих бонусів на рахунку) можлива тільки для Учасників з використанням Qr-картки.

7.4. Бонуси можуть бути використані Учасником за умови, якщо для цього в магазині є всі необхідні технічні та / або інші можливості: присутній інтернет зв’язок, електроенергія, справно працює програмне забезпечення.

7.5. Використання (списання) Балів (Бонусів) з Рахунку Учасника здійснюється за наступним еквівалентом:
1 бонус (бал) = 1 гривня знижки в чеку при купівлі товару (товарів).

7.6. Організатор залишає за собою право обмежувати перелік товарів при придбанні яких Учасник може використовувати Бонуси.

7.7. Відповідно до кількості Бонусів(балів) наявних на Бонусному рахунку, Організатор надає Учаснику право отримати знижку при купівлі товару за заявленим умовам.

7.8. Організатор Програми визначає товари, при покупці яких можливе використання Бонусів.

7.9. Бонуси (бали) не є і не можуть бути засобом платежу, будь-яким видом валюти чи цінного паперу.

7.10. Набрані Бонуси (бали) не можуть бути переведені в грошовий еквівалент і видані Учаснику готівковими коштами. Компенсація за невикористані Бонуси не передбачена.

7.11. Організатор Програми не несе відповідальності за сплату Учасником податків і виконання зобов’язань, пов’язаних з участю в Програмі.

7.12. За умови відсутності у Учасника транзакцій протягом періоду 6 місяців (180 днів), Бали (Бонуси) будуть анульовані.

8. ПРИПИНЕННЯ УЧАСТІ У ПРОГРАМІ.
НАСЛІДКИ ПОРУШЕННЯ УЧАСНИКОМ ЦИХ ПРАВИЛ

8.1. Організатор залишає за собою право перервати участь у Програмі будь-якого Учасника без повідомлення шляхом блокування Картки у випадках недобросовісного використання Картки, якщо Учасник:
• не дотримується чинних Правил участі;
• надає недостовірні дані або інформацію, яка вводить в оману;
• бере участь в схемах шахрайства в рамках дій будь-яких елементів Програми.

8.2. У разі припинення участі на підставі п. 9.1. Бонусний рахунок блокується, Карта та накопичені Бали (Бонуси) анулюються.

8.3. У разі виникнення претензій, пов’язаних з анулюванням участі в Програмі, для розблокування Карти клієнт повинен подати відповідну заяву через магазин під вивіскою «Шик і Блиск», «SHIK», «Blisk» або на інфолінію.
Після розгляду претензії, Організатор приймає рішення про можливість розблокування Картки.

8.4. Учасник може відмовитися від участі в програмі в будь-який час анулювавши свій бонусний рахунок звернувшись до будь-якого магазину «Шик і Блиск», «SHIK», «Blisk» або на інфолінію.

9. ІНШІ УМОВИ

9.1. Дана Програма лояльності «BliskClub» є довгостроковою та діє до прийняття рішення Організатором про її припинення.

9.2. Організатор залишає за собою право відмовити будь-кому в участі у Програмі за своїм розсудом, без будь-яких негативних наслідків для себе.

9.3. Організатор має право в односторонньому порядку вносити зміни в дані Правила. Якщо від Учасника не надійшла відмова від участі, то вважається що він прийняв зміни. Обов’язок стежити за змінами покладається на учасника.

9.4. На один товар діє одна цінова знижка. Алгоритм системи автоматично вираховує ціну, що вигідніша для клієнта.

9.5. Зареєстрований користувач Програми лояльності в чат боті BliskClub за замовчуванням після покупки отримує чек в чат бот того месенджеру, яким він користується. Чек у вайбер-боті можна переглянути, натиснувши на кнопку «Чеки» в меню «Моє».

9.6. В телеграм-бот Чек приходить повідомленням автоматично після покупки.

Правила покупки сертифікатів:

1. Подарункові сертифікати можна придбати у магазинах під вивісками «Шик і Блиск», «SHIK», «Blisk».

2. Номінал: сертифікат може бути на будь-яку суму, яка вам потрібна. Вартість подарункової картки становить 0, 10 грн. Бали за купівлю подарункового сертифіката не нараховуються на карту лояльності та не поєднуються з акційними пропозиціями.

3. Мінімальна вартість подарункового сертифіката 50 грн.

4. Термін дії подарункового сертифіката 1 рік з моменту покупки.

5. Сертифікат активується на наступний день від дати покупки
Правила використання подарункового сертифіката:

1. 1. Подарунковий сертифікат можна використати лише один раз для повної або часткової оплати покупки в мережі магазинів «Шик і Блиск», «SHIK», «Blisk».

2. Під час оплати необхідно показати подарунковий сертифікат на касі та передати його працівнику магазину.

3. Сертифікат повинен бути без пошкоджень на захисному покритті, щоб ним можна було розрахуватись.

4. Якщо сума сертифіката перевищує суму покупки, зараховуємо залишок балами на карту лояльності клієнта.

Примітка: Якщо ви не зареєстровані в системі лояльності, а баланс сертифіката перевищує суму покупки, залишок автоматично анулюється після проведення транзакції.

Важливо:

1. Подарунковий сертифікат не можна повернути або обміняти на грошовий еквівалент.

2. У разі втрати або пошкодження сертифіката його не можливо відновити. Якщо у вас є чек, а сертифікат не був використаний, ви можете заповнити анкету у магазині для отримання повернення коштів балами на картку програми лояльності

3. Товари, придбані за сертифікат, поверненню не підлягають. Обмін лише в разі браку. Після придбання товарів використаний сертифікат вилучається касиром.

ПРАВИЛА (умови) проведення Промо-активностей у період з 3 по 16 березня (надалі по тексту – «Правила», «Захід»)
1. Загальні положення

1.1. Організатор Заходу: товариство з обмеженою відповідальністю «РЕНТМАРКЕТ» (код ЄДРПОУ 38511882, адреса: 21012, Вінницька область, Вінницький район, місто Вінниця, провулок Костя Широцького, 14-Е (надалі по тексту – «Організатор»).

1.2. Захід не є азартною грою, лотереєю, послугою у сфері грального бізнесу чи конкурсом, а ці Правила не є публічною обіцянкою винагороди чи умовами конкурсу. Придбання продукції не вважається сплатою грошових коштів за участь в Заході.

1.3. Захід має на меті підвищити попит на товари, що продаються в мережі магазинів «blisk» та проводиться у відповідності з цими Правилами.

1.4. Учасник Заходу – споживач, повнолітня фізична особа, громадянин України, що під час проведення Заходу здійснив купівлю товарів, згідно нижченаведених умов, на відповідну суму одним чеком в будь-якому магазині мережі магазинів «blisk», перелік яких зазначено на сайті shik.ua.

1.5. Порушник Заходу – особа, що купує товари з метою подальшого комерційного перепродажу та/або вчинила шахрайські дії, порушила ці Правила, вчинила хамські, зневажливі вчинки, спрямувала свої дії на заподіяння шкоди Організатору та/або магазинам, їх відвідувачам, працівникам магазинів blisk чи будь-якій особі, що пов’язана із проведенням Заходу.

1.6. Контакти Організатора: телефон: 0 800 336 123, адреса у мережі Інтернет (сайт): shik.ua.

1.7. Захід проводиться Організатором у мережі магазинів blisk по всій території України за виключенням тимчасово окупованих або непідконтрольних територій (за текстом даних Правил — Територія проведення Заходу).

1.8. Захід проводиться з 3 березня 2025 року по 16 березня 2025 року включно (за текстом даних Правил – Період проведення Заходу).

1.9. Повну та актуальну інформацію про Захід можна отримати у консультантів мережі магазинів blisk та на сайті shik.ua.

2. Загальні вимоги до Учасників Заходу

2.1. Прийняти участь в Заході можуть всі дієздатні громадяни України, що постійно проживають на території України.

2.2. Учасники Заходу зобов’язуються виконувати умови цих Правил та дотримуватись норм чинного законодавства України.

2.3. Купуючи товар в магазинах Blisk, покупець стає Учасником Заходу та підтверджує факт ознайомлення та повної згоди з цими Правилами, у тому числі згоду на обробку його персональних даних на умовах, визначених у Правилах. Своєю участю в Заході всі Учасники підтверджують ознайомлення та свою безумовну згоду з усіма умовами цих Правил і зобов’язуються виконувати Правила.

2.4. Учасник, який не виконує/неналежно виконує умови цих Правил, порушив Правила, відмовився від надання згоди на обробку персональних даних, втрачає право на учать у Заході.

2.5. Організатор має право в будь-який момент вводити будь-які технічні обмеження, що перешкоджають шахрайству в Заході. У разі виявлення будь-якої спроби несумлінної поведінки Учасника, він може бути усунений від участі в Заході. Організатор самостійно здійснює оцінку сумлінності участі на підставі наявних технічних можливостей і з урахуванням положень чинного законодавства України і цих Правил.

2.6. Порушники Заходу негайно відсторонюються від участі в Заході.

2.7. Учасники повинні самостійно стежити за оновленнями Правил на сайті blisk.ua.

2.8. Організатор залишає за собою право достроково припинити (скасувати), зупинити Захід та змінювати Правила з наступним опублікуванням інформації щодо дострокового припинення (скасування), призупинення Заходу, зміни даних Правил на сайті. Організатор не несе відповідальності за не ознайомлення/несвоєчасне ознайомлення Учасниками, іншими зацікавленими особами з інформацією щодо дострокового припинення (скасування), призупинення Заходу та/або зміни даних Правил.

2.9. Організатор Заходу не несе відповідальності за: – не ознайомлення Учасниками з Правилами; – невиконання, неналежне виконання, несвоєчасне виконання Учасниками обов’язків, передбачених у цих Правилах; – неможливість скористатися правом участі у Заході.

2.10. У випадку виникнення ситуації, що допускає неоднозначне тлумачення цих Правил та/або питань, не врегульованих цими Правилами, остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає. Організатор не несе відповідальність у разі настання форс-мажорних обставин, таких як стихійні лиха, пожежа, повінь, військові дії будь-якого характеру, відключення електроенергії, збої в роботі обладнання/інтернету, блокади, суттєві зміни у законодавстві, інші непідвладні контролю з боку Організатора обставини.

2.11. В Заході бере участь асортимент товарів, представлений в мережі магазинів blisk, наявний на період проведення заходу та перелічений в Розділі 4 Правил.

2.12. У випадку повернення Учасником придбаного товару, діють загальні умови повернення товарів.

3. Згода на обробку персональних даних

3.1. Учасник шляхом вільного та жодним чином необмеженого волевиявлення, надає згоду Організатору (ТОВ «РЕНТМАРКЕТ»), на обробку персональних даних у базі даних накопичених у Організатора, добровільно наданих шляхом прийняття участі в Заході, а саме: прізвище, ім’я, номер телефону, адреса електронної пошти; згідно мети їх обробки, визначеної цим розділом Правил, та на інших умовах даного розділу Правил. Дані можуть оброблятись у картотеках, в електронній формі та/або за допомогою інформаційно-телекомунікаційних систем Організатора. Учасник зобов’язується надавати точні та правдиві відомості про себе, а також своєчасно повідомляти Організатора про зміни, що стосуються наданих відомостей.

3.2. Володілець персональних даних: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕНТМАРКЕТ», місцезнаходження: Україна, 21012, місто Вінниця, провулок Костя Широцького, 14-Е.

3.3. Мета та цілі обробки персональних даних. Ознайомленням із Правилами Учасник повідомляється та надає згоду на те, що його персональні дані обробляються Організатором з метою проведення Заходу, реалізації маркетингових завдань, рекламних заходів з метою інформування Учасника про Програму лояльності та/або деталі Заходів, що проводить Організатор (шляхом направлення повідомлень на електронну пошту, направлення смс або голосових повідомлень, тощо); отримання зворотного зв’язку від Учасників; забезпечення відносин у сфері захисту прав споживачів; інші, аналогічні переліченим вище, цілі.

3.4. Ознайомленням із Правилами Учасник повідомляється та надає Організатору згоду на вчинення з персональними даними Учасника нижченаведених дій (у тому числі працівниками Організатора в межах виконання ними своїх трудових обов’язків): обробку персональних даних, в обсязі, необхідному для досягнення мети та цілей обробки персональних даних, що зазначені у Правилах, включаючи, але не обмежуючись, збирання, одержання, реєстрацію, накопичення, систематизацію, зберігання, адаптування, уточнення (оновлення, зміну, поновлення), використання, поширення (передача персональних даних третім особам на розсуд Організатора з метою проведення Заходу та за умов забезпечення належного захисту персональних даних. Учасник погоджується з тим, що Організатор не зобов’язаний окремо персонально повідомляти Учасника про таку передачу), знеособлення, блокування, знищення персональних даних а також будь-які інші дії або сукупність дій, пов’язані з обробкою персональних даних відповідно до мети та цілей їх обробки, включаючи обробку у внутрішніх та/або корпоративних системах, ресурсах, програмах, базах Організатора, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем; внесення змін до персональних даних Учасника за зверненням інших суб’єктів відносин, пов’язаних із персональними даними, у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

3.5. Цим Учасник повідомляється про його (її) права, як суб’єкта персональних даних Згідно з Законом України «Про захист персональних даних», Учасник, як Суб’єкт персональних даних має право:

3.5.1. знати про місцезнаходження бази персональних даних, яка містить його персональні дані, її призначення та найменування, місцезнаходження та/або місце проживання (перебування) володільця персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом;

3.5.2. отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані;

3.5.3. на доступ до своїх персональних даних;

3.5.4. отримувати не пізніше, як за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи зберігаються його персональні дані у відповідній базі персональних даних, а також отримувати зміст його персональних даних, які зберігаються;

3.5.5.пред’являти вмотивовану вимогу володільцю персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних;

3.5.6. пред’являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким володільцем персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;

3.5.7. на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв’язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;

3.5.8. звертатися із скаргами на обробку своїх персональних даних до органів державної влади та посадових осіб, до повноважень яких належить забезпечення захисту персональних даних, або до суду;

3.5.9.застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;

3.5.10. вносити застереження стосовно обмеження права на обробку своїх персональних даних під час надання згоди;

3.5.11. відкликати згоду на обробку персональних даних;

3.5.12. знати механізм автоматичної обробки персональних даних;

3.5.13. на захист від автоматизованого рішення, яке має для нього правові наслідки. Доступ до персональних даних Учасника надається третім особам у порядку, передбаченому внутрішніми документами Організатора, за умови, якщо надання такого доступу є необхідним для реалізації мети обробки даних.

3.6. Строк дії Згоди Персональні дані зберігаються в базі даних Організатора протягом строку дії Програми лояльності та/або строку проведення Заходу, а також протягом трьох років після її закінчення. По закінченню вказаного строку, персональні дані Учасника видаляються (знищуються) із бази даних у порядку, передбаченому внутрішніми документами Організатора.

3.7. У разі, коли Учасник реєструється в Програмі лояльності «BliskClub», його персональні дані обробляються на умовах, визначених правилами Програми лояльності.

4. Знижки

4.1. Перейшовши до ознайомлення із цим розділом Правил, Учасник підтверджує, що уважно ознайомився із умовами, викладеними в попередніх розділах, зрозумів їх і погодився їх виконувати.

4.2. Знижки, запропоновані в рамках Заходів, надаються на умовах, зазначених в цих Правилах або в додаткових оголошеннях Організатора.

4.3. Знижки діють виключно в період, визначений Організатором, та на обраний асортимент товарів.

4.4. Умови акційних пропозицій, знижок або спеціальних цін можуть бути різними для кожного конкретного Заходу.

4.5. Знижки не можуть бути обміняні на грошовий еквівалент або передані третім особам, якщо інше не передбачено умовами конкретного Заходу.

4.6. Організатор пропонує Учаснику придбати товари за більш вигідними цінами у період дії Заходу з 3 березня по 16 березня. Товари, що беруть участь в акції, позначені спеціальними цінниками на полицях магазину Blisk. Перелік акційних товарів включає понад 2000 позицій. Учасники можуть ознайомитися з ними безпосередньо в магазинах мережі.

4.7. Організатор залишає за собою право змінювати перелік акційних товарів або припиняти дію Заходу достроково у разі виникнення об’єктивних причин.

4.8. У разі повернення товару, придбаного зі знижкою, повертається фактично сплачена сума, якщо інше не визначено законодавством України.

5. Обмеження

5.1. Знижки не об’єднуються з іншими акціями, пропозиціями або знижками. На один товар діє одна цінова знижка. Алгоритм системи автоматично вираховує ціну, що вигідніша для клієнта.

ОФІЦІЙНІ ПРАВИЛА
Рекламної акції «Купуй від двох одиниць продукції під ТМ Gliss, Taft та бери участь у розіграші 15 подарунків»
(надалі – «Правила» та «Акція» відповідно)
1. Загальні положення

1.1. Організатор Акції: Товариство з обмеженою відповідальністю «Хенкель Україна», місцезнаходження: 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного Петра, 1.

1.2. Виконавець Акції: Товариство з обмеженою відповідальністю «Промо Директ», місцезнаходження: 02095, м. Київ, вул. Cрібнокільська, буд. 2-А, оф. 25.

1.3. Інформаційний Партнер Акції: Товариство з обмеженою відповідальністю «Рентмаркет», місцезнаходження: 21012, Вінницька обл., місто Вінниця, ПРОВУЛОК КОСТЯ ШИРОЦЬКОГО, будинок 14-Е.

1.4. Метою проведення Акції є популяризація продукції під ТМ Gliss, Taft серед наявних та потенційних її споживачів, реклама такої продукції та підвищення споживчого інтересу до неї.

2. Строк проведення Акції

2.1. Строк проведення Акції: з 10.03.2025 по 30.03.2025.

3. Визначення Переможця/Переможців Акції

3.1. Переможець/Переможці Акції (надалі – «Переможці») визначаються згідно розділу 8 Правил.

3.2. Результати визначення Переможців публікуються на Інтернет-сайті www.shik.ua (надалі – «Сайт») 02.04.2025 року.

4. Територія проведення Акції

4.1. Акція проводиться на території України, за винятком тимчасово окупованих територій та територій, на яких ведуться бойові дії, відповідно до переліку, затвердженого наказом Мінреінтеграції, а саме в мережі магазинів Blisk.

5. Учасники Акції

5.1. В Акції можуть взяти участь виключно громадяни України, яким виповнилось 18 років, що проживають на території України (з врахуванням обмежень, встановлених цими Правилами), та які належним чином та в повному обсязі виконали всі умови Правил (надалі – «Учасники Акції»).

5.2. Учасники мають права і несуть обов’язки, встановлені чинним законодавством України, а також цими Правилами.

6. Умови участі в Акції

6.1. Для того, щоб взяти участь в Акції та стати потенційним Учасником Акції кожна особа, яка відповідає вимогам цих Правил, повинна протягом Строку проведення Акції з використанням картки учасника програми лояльності мережі магазинів Blisk «Blisk club» (надалі – «Програма лояльності»), придбати в мережі магазинів Blisk, продукцію під ТМ Gliss, Taft від двох штук в одному чеку, використовуючи картку лояльності «Blisk club» Інформаційного партнера, та обов’язково зберегти фіскальний чи товарний чек покупки та взяти участь у розіграші подарунку. Кількість покупок/чеків – необмежена.

6.2. Серед осіб, які виконали умови п. 6.1 даних Правил, визначаються Потенційні Переможці Акції, які, у відповідності до умов, встановлених у даних Правилах, після підтвердження бажання взяти учать у Акції, ознайомлення з Правилами та надання згоди з умовами таких Правил вважаються офіційними Учасниками та Переможцями Акції.

7. Подарунковий фонд Акції

7.1. Подарунковий фонд Акції (надалі – «Подарунки») включає в себе:

Кавомашина Philips EP5547/90 (надалі – “Подарунок 1”) – 1 шт.;

Випрямляч для волосся Rowenta (надалі – “Подарунок 2”) – 4 шт.;

Рушник 100% бавовна, щільність 450 г/м2., розмір 70Х140 см., білого кольору (надалі – “Подарунок 3”) – 10 шт.;

Кожен Переможець має право на отримання лише 1 Подарунку. Подарунковий фонд Акції обмежений і складає кількість, зазначену в пункті 7.1 даних Правил.

7.2. Подарунки визначаються на розсуд Організатора та можуть відрізнятися від зображень на рекламно-інформаційних матеріалах. Заміна Подарунків грошовим еквівалентом або будь-яким іншим благом не допускається. Подарунки обміну та поверненню не підлягають. Організатор Акції та Виконавець Акції не несуть жодних гарантійних зобов’язань щодо Подарунків.

7.3. Виконавець Акції за свій рахунок та своїми силами організовує вручення Подарунків Переможцям Акції, а також є платником податків/зборів, пов’язаних з їх врученням. Дотримання вимог законодавства України щодо оподаткування вартості доходів в результаті отримання Подарунків забезпечується Виконавцем відповідно до вимог чинного законодавства України.

7.4. Податковим агентом з податку на доходи фізичних осіб – Переможців Акції, у розумінні пункту 14.1.180 Податкового кодексу України, є Виконавець Акції, який відповідає за нарахування і сплату податків/зборів, пов’язаних з врученням таких Подарунків, а також за вчинення будь-яких інших дій, що у даному випадку вимагаються податковим законодавством від нього як податкового агента щодо податку на доходи фізичних осіб/військового збору.

8. Визначення Переможців Акції

8.1. Переможці Акції будуть визначені 01.04.2025 року наступним чином:

Серед осіб, які виконали умови даних Правил, шляхом випадкової вибірки буде сформовано в порядку черговості від 1 до 30 осіб в список Потенційних Переможців у наступній послідовності:

Список Потенційних Переможців Подарунка 1 – 2 осіб (надалі – «Список 1»): 1 основних та 1 запасних Потенційних Переможців.

Список Потенційних Переможців Подарунка 2 – 8 осіб (надалі – “Список 2”): 4 основних та 4 запасних Потенційних Переможців.

Список Потенційних Переможців Подарунка 3 – 20 осіб (надалі – “Список 3”): 10 основних та 10 запасних Потенційних Переможців.

8.2. Включення особи до Списку можливе лише 1 раз.

8.3. Визначення Переможців Акції буде проведено Виконавцем шляхом випадкової вибірки із номерів карток учасників Програми лояльності, які відповідають умовам даних Правил, за допомогою Інтернет-ресурсу https://www.random.org/. У спеціальному обладнанні не містяться приховані алгоритми (в тому числі вихідні тексти комп’ютерних програм), інформаційні масиви, вузли чи агрегати, недоступні для інспектування та тестування з боку органів, які здійснюють контроль за проведенням Акції. У випадку, якщо Інформаційний партнер не бере участь у визначенні Переможців, то останній зобов’язується протягом 2 (двох) днів з моменту закінчення Строку проведення Акції передати Виконавцю номери карток учасників Програми лояльності, які виконали умови даних Правил.

8.4. Потенційні Переможці Акції у день формування Списку отримують повідомлення за номером телефону, який був зазначений при реєстрації в Програмі лояльності «Blisk club» Інформаційного партнера з інформацією про Акцію та посиланням на Правила (на номер телефону, який був зазначений при реєстрації у Програмі лояльності).

8.5. 02.04.2025 – 16.04.2025 року Виконавець телефонує Потенційним Переможцям за Списком за номером телефону, який був зазначений при реєстрації у Програмі лояльності, з проханням підтвердити бажання таких Потенційних Переможців взяти учать у Акції, їх ознайомлення з Правилами та згодою з умовами Правил. Лише після отримання підтвердження з боку Потенційного Переможця Акції, такий Потенційний Переможець вважається офіційним Учасником та Переможцем Акції.

8.6. У разі, якщо Потенційний Переможець тричі не відповів на дзвінок, або не виявив бажання взяти участь в Акції, або не підтвердив своє ознайомлення з Правилами та/або свою згоду з умовами Правил – такий Потенційний Переможець втрачає своє право стати офіційним Учасником Акції, Переможцем Акції та право на отримання Подарунка Акції, і таке право переходить до наступного Потенційного Переможця у Списку.

8.7. У випадку переходу права стати офіційним Учасником Акції, Переможцем Акції та права на отримання Подарунка Акції від одного Потенційного Переможця до наступного Потенційного Переможця у Списку, застосовується алгоритм, вказаний вище у пп. 8.5-8.6.

8.8. Перелік Переможців буде опублікований на Cайті в строки, визначені в п. 3.2 цих Правил. Результати визначення Переможців Акції визнаються остаточними і не можуть бути змінені або оскаржені Учасниками.

8.9. Організатор Акції залишає за собою право збільшити/змінити подарунковий фонд Акції, або включити в Акцію додаткові подарунки, не передбачені цими Правилами. Якщо такі зміни будуть мати місце, Організатор/Виконавець або залучені ними треті особи повідомляють про них додатково.

9. Порядок та строки отримання Подарунків

9.1. Переможцям, які здобули право на отримання Подарунків, Виконавцем буде надана інформація щодо порядку отримання Подарунка за номером телефону, який Переможець зазначив як контактний при реєстрації в Програмі лояльності.

9.2. Переможець Акції (визначений таким, що має право на отримання Подарунка), який виявить бажання отримати Подарунок, повинен протягом 5 календарних днів після отримання телефонного дзвінка від Виконавця з повідомленням про право отримати відповідний Подарунок надіслати Виконавцю адресу доставки Подарунка, а саме номер відділення «Нової Пошти» та місто доставки в межах території України, за винятком обмежень, встановлених цими Правилами щодо Території проведення Акції та копії наступних документів та інформацію на електронну адресу promodirect.co@gmail.com:

– першої, другої сторінки паспорта громадянина України (Учасника Акції) (або паспорта у формі ID-картки);

– реєстраційного номеру облікової картки платника податків (за наявності), або копію сторінки паспорта громадянина України із відміткою про відмову від одержання реєстраційного номеру платника податків.

Переможець при отриманні Подарунка повинен підписати акт приймання-передачі Подарунка Акції та надіслати його копію на електронну адресу Виконавця, зазначену у цьому пункті Правил.

9.3. Подарунки будуть передані Виконавцем логістичній компанії «Нова Пошта» для їх відправки Переможцям за адресами відділень, погодженими з Переможцями.

9.4. Передача права на отримання Подарунка Акції третім особам не допускається.

9.5. Правилами не передбачено зберігання невитребуваних Подарунків Акції. У випадку, якщо Переможець Акції вчасно не забрав Подарунок, то вважатиметься, що такий Переможець добровільно відмовився від отримання Подарунка Акції та він не матиме права претендувати на Подарунок або на одержання від Організатора/Виконавця/Інформаційного партнера Акції будь-якої компенсації, в тому числі і грошової. Організатор Акції розпоряджається таким невитребуваним Подарунком Акції на власний розсуд.

9.6. Виконавець/Організатор Акції мають право відмовити у видачі Подарунків Переможцю:
– який не виконав належним чином та в повному обсязі умови цих Правил;
– який вказав недостовірну інформацію про себе, якщо доставка Подарунка в погоджений пункт доставки не можлива та/або якщо з Переможцем не вдалося погодити місце доставки Подарунка.

9.7. Виконавець/Організатор Акції/Інформаційний партнер не несуть відповідальності за:
– технічні проблеми з передачею даних при використанні каналів зв’язку під час проведення Акції, за роботу Інтернет-сайтів, роботу операторів зв’язку, будь-які помилки операторів зв’язку, внаслідок яких Потенційний Переможець Акції не був повідомлений або був несвоєчасно повідомлений про перемогу та/або про право на отримання Подарунка Акції;
– подальше використання Подарунків після їх одержання Переможцями Акції, за неможливість скористатись Подарунками з будь-яких причин, за можливі наслідки використання таких Подарунків, а також будь-які витрати Переможців Акції та будь-яких інших осіб, пов’язані з отриманням (окрім витрат, пов’язаних із доставкою Подарунка).

9.8. Виконавець/Організатор/Інформаційний партнер Акції не вступають в будь-які спори, пов’язані з Акцією, в т. ч. стосовно визнання будь-яких осіб Переможцями Акції і прав на одержання Подарунків Акції.

9.9. Виконавець/Організатор/Інформаційний партнер Акції та залучені ними треті особи не несуть відповідальності у разі настання форс-мажорних обставин, таких як стихійні лиха, пожежа, повінь, військові дії будь-якого характеру, блокади, суттєві зміни у законодавстві, що діють на Території проведення Акції, інші непідвладні контролю з боку Виконавця/Організатора/Інформаційного партнера Акції та залучених ними третіх осіб, обставини.

10. Додаткові умови

10.1. Для отримання Подарунка в рамках цієї Акції Переможець має надати Організатору/Виконавцю/Інформаційному партнеру, залученим ними третім особам інформацію (у т.ч. персональні дані), визначену цими Правилами. Учасник Акції підтверджує достовірність наданої інформації та згоду на її обробку та подальше використання так, як це вказано нижче. Учасник Акції несе персональну відповідальність за достовірність наданої інформації.

10.2. Організатор/Виконавець/Інформаційний партнер Акції не несуть відповідальності у випадку невиконання своїх зобов’язань внаслідок надання Учасником неповних, неточних, застарілих, недостовірних персональних даних.

10.3. Беручи участь в Акції та виконавши всі умови даних Правил, кожен офіційний Учасник тим самим підтверджує свою згоду на безкоштовне використання наданої інформації, його персональних даних Організатором Акції, Виконавцем, Інформаційним Партнером, з маркетинговою та/чи будь-якою іншою метою, в тому числі з метою сплати податків, здійснення бухгалтерського обліку, підготовки статистичної інформації тощо, методами, що не порушують чинне законодавство України (у т.ч. шляхом передачі третім особам). Це включає безоплатне використання його імені, прізвища, фотографії, інтерв’ю або інших матеріалів про нього з рекламною метою, у т.ч. право публікації такої інформації в засобах масової інформації, будь-яких друкованих, аудіо- та відеоматеріалах, інтерв’ю зі ЗМІ, а також для надсилання інформації, СМС-повідомлень/розсилок (у т.ч. рекламного характеру) про наступні активності Організатора на номер мобільного телефону / електронну адресу, вказану офіційним Учасником при реєстрації в Програмі лояльності, повідомлень тощо, без будь-яких обмежень за територією, часом та способом використання, але виключно в рамках проведення акцій. Надання такої згоди також розглядається у розумінні ст. 296, 307, 308 Цивільного кодексу України та Закону України «Про захист персональних даних». Офіційний Учасник має право в будь-який момент відмовитися від отримання СМС-повідомлень та/або розсилок (у т.ч. рекламного характеру) про наступні активності Організатора, попередньо повідомивши Організатора про таке рішення шляхом надсилання відповідного листа на адресу електронної пошти, вказану в останньому пункті цих Правил. Усі відео- та фотоматеріали, зроблені за участю офіційних Учасників Акції, створені під час проведення Акції та/чи у зв’язку з Акцією, є власністю Організатора Акції і можуть використовуватися ним без будь-якого відшкодування та додаткової згоди. Офіційний Учасник Акції, який став Переможцем Акції та отримав Подарунок Акції, погоджується фотографуватися для виготовлення графічних матеріалів без виплати йому за це будь-якої винагороди. Такі особи надають свою згоду на використання їхніх зображень, в тому числі під час реклами товарів Організатора. Усі права інтелектуальної власності, що виникають у зв’язку з виконанням цього пункту Правил, належать Організатору Акції.

10.4. Беручи участь в Акції та виконавши всі умови даних Правил, кожен офіційний Учасник тим самим підтверджує, що він ознайомлений зі своїми правами як суб’єкта персональних даних, передбаченими ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних».

10.5. Обробка персональних даних офіційного Учасника Акції може здійснюватися Організатором/Виконавцем/ Інформаційним партнером самостійно або може бути передана третім особам на підставі договору з умовою збереження конфіденційності.

10.6. Персональні дані Переможців Акції зберігаються в базі персональних даних «Переможці», що є власністю Інформаційного партнера, до їх відкликання за письмовою вимогою Переможця Акції.

10.7. У випадку виникнення ситуацій, що допускають неоднозначне тлумачення цих Правил, і/або питань, не врегульованих цими Правилами, остаточне рішення приймається Організатором Акції відповідно до вимог чинного законодавства України і не підлягає оскарженню.

10.8. Умови цих Правил можуть бути змінені та/або доповнені Організатором Акції протягом всього Строку проведення Акції. Такі зміни та/або доповнення мають бути оприлюднені у тому ж порядку, що визначений для інформування про Акцію. Такі зміни та доповнення набувають чинності з моменту опублікування, якщо інше не буде спеціально визначене безпосередньо змінами/доповненнями до цих Правил.

10.9. Відповідальна особа зі сторони Організатора – Багола Олександр, oleksandr.bagola@henkel.com, відповідальна особа зі сторони Виконавця – Гребенюк Вікторія, promodirect.co@gmail.com, відповідальна особа зі сторони Інформаційного Партнера – Рощук Юлія, marketing@blisk.ua.

ПРАВИЛА (умови) проведення рекламного заходу «Дофаміновий шопінг в «blisk» – отримай подарунок за чек від 700 грн»
(надалі по тексту – «Правила», «Захід»)
1. Загальні положення

1.1. Організатор Заходу: товариство з обмеженою відповідальністю «РЕНТМАРКЕТ» (код ЄДРПОУ 38511882, адреса: 21012, Вінницька область, Вінницький район, місто Вінниця, провулок Костя Широцького, 14-Е (надалі по тексту – «Організатор»).

1.2. Захід не є азартною грою, лотереєю, послугою у сфері грального бізнесу чи конкурсом, а ці Правила не є публічною обіцянкою винагороди чи умовами конкурсу. Придбання продукції не вважається сплатою грошових коштів за участь в Заході.

1.3. Захід має на меті підвищити попит на товари, що продаються в мережі магазинів «blisk» та проводиться у відповідності з цими Правилами.

1.4. Учасник Заходу – споживач, повнолітня фізична особа, громадянин України, що під час проведення Заходу здійснив купівлю товарів, згідно нижченаведених умов, на відповідну суму одним чеком в будь-якому магазині мережі магазинів «blisk», перелік яких зазначено на сайті shik.ua.

1.5. Порушник Заходу – особа, що купує товари з метою подальшого комерційного перепродажу та/або вчинила шахрайські дії, порушила ці Правила, вчинила хамські, зневажливі вчинки, спрямувала свої дії на заподіяння шкоди Організатору та/або магазинам, їх відвідувачам, працівникам магазинів blisk чи будь-якій особі, що пов’язана із проведенням Заходу.

1.6. Контакти Організатора: телефон: 0 800 336 123, адреса у мережі Інтернет (сайт): blisk.ua.

1.7. Захід проводиться Організатором у мережі магазинів «blisk» по всій території України за виключенням тимчасово окупованих або непідконтрольних територій (за текстом даних Правил — Територія проведення Заходу).

1.8. Захід проводиться з 5 березня 2025 року по 8 березня 2025 року включно згідно графіків роботи магазинів (за текстом даних Правил – Період проведення Заходу).

1.9. Повну та актуальну інформацію про Захід можна отримати у консультантів мережі магазинів blisk та на сайті blisk.ua.

2. Загальні вимоги до Учасників Заходу

2.1. Прийняти участь в Заході можуть всі дієздатні громадяни України, що постійно проживають на території України.

2.2. Учасники Заходу зобов’язуються виконувати умови цих Правил та дотримуватись норм чинного законодавства України.

2.3. Купуючи товар в магазинах blisk, покупець стає Учасником Заходу та підтверджує факт ознайомлення та повної згоди з цими Правилами, у тому числі згоду на обробку його персональних даних на умовах, визначених у Правилах. Своєю участю в Заході всі Учасники підтверджують ознайомлення та свою безумовну згоду з усіма умовами цих Правил і зобов’язуються виконувати Правила.

2.4. Учасник, який не виконує/неналежно виконує умови цих Правил, порушив Правила, відмовився від надання згоди на обробку персональних даних, втрачає право на учать у Заході.

2.5. Організатор має право в будь-який момент вводити будь-які технічні обмеження, що перешкоджають шахрайству в Заході. У разі виявлення будь-якої спроби несумлінної поведінки Учасника, він може бути усунений від участі в Заході. Організатор самостійно здійснює оцінку сумлінності участі на підставі наявних технічних можливостей і з урахуванням положень чинного законодавства України і цих Правил.

2.6. Порушники Заходу негайно відсторонюються від участі в Заході.

2.7. Учасники повинні самостійно стежити за оновленнями Правил на сайті blisk.ua.

2.8. Організатор залишає за собою право достроково припинити (скасувати), зупинити Захід та змінювати Правила з наступним опублікуванням інформації щодо дострокового припинення (скасування), призупинення Заходу, зміни даних Правил на сайті. Організатор не несе відповідальності за не ознайомлення/несвоєчасне ознайомлення Учасниками, іншими зацікавленими особами з інформацією щодо дострокового припинення (скасування), призупинення Заходу та/або зміни даних Правил.

2.9. Організатор Заходу не несе відповідальності за:

– не ознайомлення Учасниками з Правилами;
– невиконання, неналежне виконання, несвоєчасне виконання Учасниками обов’язків, передбачених у цих Правилах;
– неможливість скористатися правом участі у Заході.

2.10. У випадку виникнення ситуації, що допускає неоднозначне тлумачення цих Правил та/або питань, не врегульованих цими Правилами, остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає. Організатор не несе відповідальність у разі настання форс-мажорних обставин, таких як стихійні лиха, пожежа, повінь, військові дії будь-якого характеру, відключення електроенергії, збої в роботі обладнання/інтернету, блокади, суттєві зміни у законодавстві, інші непідвладні контролю з боку Організатора обставини.

2.11. В Заході бере участь асортимент товарів, представлений в мережі магазинів blisk, наявний на період проведення заходу та перелічений в Розділі 5 цих Правил.

2.12. У випадку повернення Учасником придбаного товару, діють загальні умови повернення товарів.

3. Згода на обробку персональних даних

3.1. Учасник шляхом вільного та жодним чином необмеженого волевиявлення, надає згоду Організатору (ТОВ «РЕНТМАРКЕТ»), на обробку персональних даних у базі даних накопичених у Організатора, добровільно наданих шляхом прийняття участі в Заході, а саме: прізвище, ім’я, номер телефону, адреса електронної пошти; згідно мети їх обробки, визначеної цим розділом Правил, та на інших умовах даного розділу Правил. Дані можуть оброблятись у картотеках, в електронній формі та/або за допомогою інформаційно-телекомунікаційних систем Організатора. Учасник зобов’язується надавати точні та правдиві відомості про себе, а також своєчасно повідомляти Організатора про зміни, що стосуються наданих відомостей.

3.2. Володілець персональних даних: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕНТМАРКЕТ», код ЄДРПОУ 38511882, місцезнаходження: Україна, 21012, місто Вінниця, провулок Костя Широцького, 14-Е.

3.3. Мета та цілі обробки персональних даних. Ознайомленням із Правилами Учасник повідомляється та надає згоду на те, що його персональні дані обробляються Організатором з метою проведення Заходу, реалізації маркетингових завдань, рекламних заходів з метою інформування Учасника про Програму лояльності та/або деталі Заходів, що проводить Організатор (шляхом направлення повідомлень на електронну пошту, направлення смс або голосових повідомлень, тощо); отримання зворотного зв’язку від Учасників; забезпечення відносин у сфері захисту прав споживачів; інші, аналогічні переліченим вище, цілі.

3.4. Ознайомленням із Правилами Учасник повідомляється та надає Організатору згоду на вчинення з персональними даними Учасника нижченаведених дій (у тому числі працівниками Організатора в межах виконання ними своїх трудових обов’язків): обробку персональних даних, в обсязі, необхідному для досягнення мети та цілей обробки персональних даних, що зазначені у Правилах, включаючи, але не обмежуючись, збирання, одержання, реєстрацію, накопичення, систематизацію, зберігання, адаптування, уточнення (оновлення, зміну, поновлення), використання, поширення (передача персональних даних третім особам на розсуд Організатора з метою проведення Заходу та за умов забезпечення належного захисту персональних даних. Учасник погоджується з тим, що Організатор не зобов’язаний окремо персонально повідомляти Учасника про таку передачу), знеособлення, блокування, знищення персональних даних а також будь-які інші дії або сукупність дій, пов’язані з обробкою персональних даних відповідно до мети та цілей їх обробки, включаючи обробку у внутрішніх та/або корпоративних системах, ресурсах, програмах, базах Організатора, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем; внесення змін до персональних даних Учасника за зверненням інших суб’єктів відносин, пов’язаних із персональними даними, у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

3.5. Цим Учасник повідомляється про його (її) права, як суб’єкта персональних даних Згідно з Законом України «Про захист персональних даних», Учасник, як Суб’єкт персональних даних має право:

3.5.1. знати про місцезнаходження бази персональних даних, яка містить його персональні дані, її призначення та найменування, місцезнаходження та/або місце проживання (перебування) володільця персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом;
3.5.2. отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані;
3.5.3. на доступ до своїх персональних даних;
3.5.4. отримувати не пізніше, як за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи зберігаються його персональні дані у відповідній базі персональних даних, а також отримувати зміст його персональних даних, які зберігаються;
3.5.5.пред’являти вмотивовану вимогу володільцю персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних;
3.5.6. пред’являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким володільцем персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;
3.5.7. на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв’язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;
3.5.8. звертатися із скаргами на обробку своїх персональних даних до органів державної влади та посадових осіб, до повноважень яких належить забезпечення захисту персональних даних, або до суду;
3.5.9.застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;
3.5.10. вносити застереження стосовно обмеження права на обробку своїх персональних даних під час надання згоди;
3.5.11. відкликати згоду на обробку персональних даних;
3.5.12. знати механізм автоматичної обробки персональних даних;
3.5.13. на захист від автоматизованого рішення, яке має для нього правові наслідки. Доступ до персональних даних Учасника надається третім особам у порядку, передбаченому внутрішніми документами Організатора, за умови, якщо надання такого доступу є необхідним для реалізації мети обробки даних.

3.6. Строк дії Згоди. Персональні дані зберігаються в базі даних Організатора протягом строку дії Програми лояльності та/або строку проведення Заходу, а також протягом трьох років після її закінчення. По закінченню вказаного строку, персональні дані Учасника видаляються (знищуються) із бази даних у порядку, передбаченому внутрішніми документами Організатора.

3.7. У разі, коли Учасник реєструється в Програмі лояльності «BLISK CLUB», його персональні дані обробляються на умовах, визначених правилами Програми лояльності.

4. Права Організатора.

4.1. Організатор має право відмовити в участі в Заході особі, яка не виконала/неналежним чином виконала всі умови участі в Заході, зазначені в цих Правилах;

4.2. Організатор має право відмовити у видачі Подарунку покупцю, який не виконав умови, необхідні для отримання такого Подарунку, згідно цих Правил.

4.3.Організатор не несе жодної відповідальності за достовірність інформації, наданої Учасниками, в т.ч. інформації щодо контактів з ними.

4.4.У разі відсутності у Переможця можливості/бажання використати/отримати Подарунок/Приз з причин, які не залежать від Організатора, Організатор не сплачує Переможцю жодних компенсацій, пов’язаних з такою неможливістю використання/отримання Призу.

4.5. Заміна Подарунку/Призу іншими товарами, що не входять в перелік подарункового фонду або послугами не допускається.

4.6. Організатор зберігає за собою право змінювати Правила, шляхом внесення змін у цей текст та публікації оновленої версії на сайті blisk.ua та на офіційних сторінках у соціальних мережах.

5. Умови проведення Заходу

5. 1. Перейшовши до ознайомлення із цим розділом Правил, Учасник підтверджує, що уважно ознайомився із умовами, викладеними в попередніх розділах, зрозумів їх і погодився їх виконувати.

5.2. Організатор заохочує Учасника придбати товар на суму більше 700 грн одним чеком, надаючи можливість отримати подарунок за символічну вартість 0,10 грн.

5.3. Для отримання подарунку, Учасник повинен придбати одним чеком будь-який товар наявний в магазині мережі «blisk» на загальну суму від 700 грн.

5.4. Подарунки не підлягають поверненню або обміну.

5.5. Для участі в Заході Учасник повинен провести повний розрахунок по чеку, що приймає участь в Заході виключно грошовими коштами та не використовувати накопичені в системі лояльності бали.

5.6. Під отриманням подарунку розуміється можливість придбати споживачем товар, що входить до подарункового фонду на вибір покупця за ціною 0,10 грн з ПДВ, якщо покупець виконає всі умови, передбачені акцією.

5.7. Захід діє до повного закінчення товару з подарункового фонду на всіх магазинах. Кожен окремий магазин припиняє участь в Заході (акції) після закінчення подарункового фонду в цьому магазині. Організатор зберігає за собою право змінити перелік товарів Подарункового фонду, шляхом внесення змін у цей текст та публікації оновленої версії на сайті blisk.ua та на офіційних сторінках у соціальних мережах.

5.8. Подарунковий фонд складається з наступних товарів:

Лебеляж сонцезахисний крем для обличчя суперстійкий SPF50 30мл
Лебеляж сонцезахисний крем для обличчя ультразахист SPF50 30мл
Пюрдерм Circle маска тканинна Cica Essence 18г
Хайдхіа Cica міні крем заспокійливий для подразненої шкіри 25мл
Хайдхіа Cica міні сонцезахисний крем для обличчя SPF50 25г
Хайдхіа Cica міні тонер заспокійливий 25мл
Хайдхіа Collagen міні гель для вмивання колаген та зелений чай 25мл
Хайдхіа Collagen міні крем-маска нічна зволожувальна 25мл
Хайдхіа Hyaluronic міні есенція зволожувальна від зморшок 25мл
Хайдхіа Hyaluronic міні крем ВВ SPF50 25г
Хайдхіа Ultimate Vitamin міні есенція освітлювальна, заспокійлива 25мл
Хайдхіа Ultimate Vitamin міні крем освітлювальний 25мл
Хайдхіа Ultimate Vitamin міні крем-тон заспокійливий для чутливої шкіри 25г
Тензеро solution маска тканинна зміцнююча яєчна 25мл
GR Eye Glaze рідкі тіні для повік 04 Chocolate 3.5мл
GR Eye Glaze рідкі тіні для повік 07 Topaz 3.5мл
GR Glow Kiss бальзам для губ тінтований 06 Choco Cake* SPF15 3г
GR Longstay Liquid Matte рідка помада матова 22 5.5мл
GR Longstay Liquid Matte рідка помада матова 35 5.5мл
GR Miss Beauty ColorPop олівець для очей 03 Vivid Purple 1.6г
GR Miss Beauty ColorPop олівець для очей 04 Charm Yellow 1.6г
GR Miss Beauty ColorPop олівець для очей 05 Bright Green 1.6г
GR Miss Beauty ColorPop олівець для очей 06 Sweet Orange* 1.6г
GR Miss Beauty Glow Shine 3D блиск для губ 02 Baby Pink 4.5мл
GR Miss Beauty Glow Shine 3D блиск для губ 04 Pink Dream 4.5мл
GR Miss Beauty Stay Matte Lipcolor рідка помада матова 01 Blush Nude* 5.5мл
GR Miss Beauty Stay Matte Lipcolor рідка помада матова 02 Warm Kiss* 5.5мл
GR Miss Beauty Stay Matte Lipcolor рідка помада матова 03 RoseWood* 5.5мл
GR Miss Beauty Velvety Kiss помада – олівець 03 Pink Dusk 3.5г
GR Miss Beauty Velvety Kiss помада – олівець 04 Babydoll 3.5г
GR Miss Beauty Velvety Kiss помада – олівець 05 Pinky Nude 3.5г
GR Miss Beauty Velvety Kiss помада – олівець 08 Cool Pink* 3.5г
GR Nude Look Creamy Shine помада – олівець 01 Nude* 3.5г
GR Nude Look Creamy Shine помада – олівець 02 Pink Rose 3.5г
GR Nude Look Creamy Shine помада – олівець 03 Peachy Nude 3.5г
GR Nude Look Creamy Shine помада – олівець 04 Coral Nude* 3.5г
GR Nude Look Velvety Matte Lipcolor рідка помада матова 01 Just Nude 5.5мл
GR Nude Look Velvety Matte Lipcolor рідка помада матова 02 Peachy Nude 5.5мл
GR Nude Look Velvety Matte Lipcolor рідка помада матова 03 Rosy Nude 5.5мл
GR Vinyl Gloss High Shine блиск для губ 03 4.5мл
GR Vinyl Gloss High Shine блиск для губ 07* 4.5мл
Беллаоджі Eye Kayal олівець для очей 104 Blue* 1.1г
Беллаоджі Eye Liner олівець для очей 12 Turquoise 1.1г
БіОБі Vigour туш для вій Slim and Soft Curling Double Headed чорна 5г
Евелін BB Magic Gloss блиск для губ 600* 9мл
Евелін Choco Glamour рідка помада вінілова 02* Deep Cherry Chocolate 4.5мл
Евелін Choco Glamour рідка помада вінілова 03* Toffee Chocolate 4.5мл
Репаблік Christie заколка-краб № 7 коричневий
Репаблік Scrunchie резинка № 8 gold
Репаблік Scrunchie резинка № 8 silver
Репаблік Suzie заколка-краб № 1 чорний
Лінкен шампунь проти лупи 100мл
Олорчі шампунь міні зволожувальний 80мл
Олорчі крем міні для відновлення волосся 80мл
Ладор сироватка-пілінг міні для шкіри голови 15мл
Ладор сироватка міні нічна кератинова 20мл
Росі масажер для шкіри голови
Орчестра Look косметичка classik темно-сіра
Орчестра Look косметичка classik темно-шоколадна
Орчестра Look косметичка classik рожева
Орчестра Look косметичка classik біла