Правила покупки сертифікатів:
1. Подарункові сертифікати можна придбати у магазинах під вивісками «Шик і Блиск», «SHIK», «Blisk».
2. Номінал: сертифікат може бути на будь-яку суму, яка вам потрібна. Вартість подарункової картки становить 0, 10 грн. Бали за купівлю подарункового сертифіката не нараховуються на карту лояльності та не поєднуються з акційними пропозиціями.
3. Мінімальна вартість подарункового сертифіката 50 грн.
4. Термін дії подарункового сертифіката 1 рік з моменту покупки.
5. Сертифікат активується на наступний день від дати покупки
Правила використання подарункового сертифіката:
1. 1. Подарунковий сертифікат можна використати лише один раз для повної або часткової оплати покупки в мережі магазинів «Шик і Блиск», «SHIK», «Blisk».
2. Під час оплати необхідно показати подарунковий сертифікат на касі та передати його працівнику магазину.
3. Сертифікат повинен бути без пошкоджень на захисному покритті, щоб ним можна було розрахуватись.
4. Якщо сума сертифіката перевищує суму покупки, зараховуємо залишок балами на карту лояльності клієнта.
Примітка: Якщо ви не зареєстровані в системі лояльності, а баланс сертифіката перевищує суму покупки, залишок автоматично анулюється після проведення транзакції.
Важливо:
1. Подарунковий сертифікат не можна повернути або обміняти на грошовий еквівалент.
2. У разі втрати або пошкодження сертифіката його не можливо відновити. Якщо у вас є чек, а сертифікат не був використаний, ви можете заповнити анкету у магазині для отримання повернення коштів балами на картку програми лояльності
3. Товари, придбані за сертифікат, поверненню не підлягають. Обмін лише в разі браку. Після придбання товарів використаний сертифікат вилучається касиром.
ПРАВИЛА (умови) проведення Промо-активностей у період з 4 по 10 серпня (надалі по тексту – «Правила», «Захід»)
1. Загальні положення
1.1. Організатор Заходу: товариство з обмеженою відповідальністю «РЕНТМАРКЕТ» (код ЄДРПОУ 38511882, адреса: 21012, Вінницька область, Вінницький район, місто Вінниця, провулок Костя Широцького, 14-Е (надалі по тексту – «Організатор»).
1.2. Захід не є азартною грою, лотереєю, послугою у сфері грального бізнесу чи конкурсом, а ці Правила не є публічною обіцянкою винагороди чи умовами конкурсу. Придбання продукції не вважається сплатою грошових коштів за участь в Заході.
1.3. Захід має на меті підвищити попит на товари, що продаються в мережі магазинів «blisk» та проводиться у відповідності з цими Правилами.
1.4. Учасник Заходу – повнолітня фізична особа, громадянин України, яка у період проведення Заходу придбала будь-який товар з акційного асортименту одним фіскальним чеком у будь-якому магазині мережі «blisk», згідно з умовами цих Правил.
1.5. Порушник Заходу – особа, що купує товари з метою подальшого комерційного перепродажу та/або вчинила шахрайські дії, порушила ці Правила, вчинила хамські, зневажливі вчинки, спрямувала свої дії на заподіяння шкоди Організатору та/або магазинам, їх відвідувачам, працівникам магазинів blisk чи будь-якій особі, що пов’язана із проведенням Заходу.
1.6. Контакти Організатора: телефон: 0 800 336 123, адреса у мережі Інтернет (сайт): blisk.ua.
1.7. Захід проводиться Організатором у мережі магазинів blisk по всій території України за виключенням тимчасово окупованих або непідконтрольних територій (за текстом даних Правил — Територія проведення Заходу).
1.8. Захід проводиться з 4 серпня 2025 року по 10 серпня 2025 року включно (за текстом даних Правил – Період проведення Заходу).
1.9. Повну та актуальну інформацію про Захід можна отримати у консультантів мережі магазинів blisk та на сайті blisk.ua.
- Загальні вимоги до Учасників Заходу
2.1. Прийняти участь в Заході можуть всі дієздатні громадяни України, що постійно проживають на території України.
2.2. Учасники Заходу зобов’язуються виконувати умови цих Правил та дотримуватись норм чинного законодавства України.
2.3. Купуючи товар в магазинах Blisk, покупець стає Учасником Заходу та підтверджує факт ознайомлення та повної згоди з цими Правилами, у тому числі згоду на обробку його персональних даних на умовах, визначених у Правилах. Своєю участю в Заході всі Учасники підтверджують ознайомлення та свою безумовну згоду з усіма умовами цих Правил і зобов’язуються виконувати Правила.
2.4. Учасник, який не виконує/неналежно виконує умови цих Правил, порушив Правила, відмовився від надання згоди на обробку персональних даних, втрачає право на участь у Заході.
2.5. Організатор має право в будь-який момент вводити будь-які технічні обмеження, що перешкоджають шахрайству в Заході. У разі виявлення будь-якої спроби несумлінної поведінки Учасника, він може бути усунений від участі в Заході. Організатор самостійно здійснює оцінку сумлінності участі на підставі наявних технічних можливостей і з урахуванням положень чинного законодавства України і цих Правил.
2.6. Порушники Заходу негайно відсторонюються від участі в Заході.
2.7. Учасники повинні самостійно стежити за оновленнями Правил на сайті blisk.ua.
2.8. Організатор залишає за собою право достроково припинити (скасувати), зупинити Захід та змінювати Правила з наступним опублікуванням інформації щодо дострокового припинення (скасування), призупинення Заходу, зміни даних Правил на сайті. Організатор не несе відповідальності за не ознайомлення/несвоєчасне ознайомлення Учасниками, іншими зацікавленими особами з інформацією щодо дострокового припинення (скасування), призупинення Заходу та/або зміни даних Правил.
2.9. Організатор Заходу не несе відповідальності за: – не ознайомлення Учасниками з Правилами; – невиконання, неналежне виконання, несвоєчасне виконання Учасниками обов’язків, передбачених у цих Правилах; – неможливість скористатися правом участі у Заході.
2.10. У випадку виникнення ситуації, що допускає неоднозначне тлумачення цих Правил та/або питань, не врегульованих цими Правилами, остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає. Організатор не несе відповідальність у разі настання форс-мажорних обставин, таких як стихійні лиха, пожежа, повінь, військові дії будь-якого характеру, відключення електроенергії, збої в роботі обладнання/інтернету, блокади, суттєві зміни у законодавстві, інші непідвладні контролю з боку Організатора обставини.
2.11. В Заході бере участь асортимент товарів, представлений в мережі магазинів blisk, наявний на період проведення заходу та перелічений в Розділі 4 Правил.
2.12. У випадку повернення Учасником придбаного товару, діють загальні умови повернення товарів.
- Згода на обробку персональних даних
3.1. Учасник шляхом вільного та жодним чином необмеженого волевиявлення, надає згоду Організатору (ТОВ «РЕНТМАРКЕТ»), на обробку персональних даних у базі даних накопичених у Організатора, добровільно наданих шляхом прийняття участі в Заході, а саме: прізвище, ім’я, номер телефону, адреса електронної пошти; згідно мети їх обробки, визначеної цим розділом Правил, та на інших умовах даного розділу Правил. Дані можуть оброблятись у картотеках, в електронній формі та/або за допомогою інформаційно-телекомунікаційних систем Організатора. Учасник зобов’язується надавати точні та правдиві відомості про себе, а також своєчасно повідомляти Організатора про зміни, що стосуються наданих відомостей.
3.2. Володілець персональних даних: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕНТМАРКЕТ», місцезнаходження: Україна, 21012, місто Вінниця, провулок Костя Широцького, 14-Е.
3.3. Мета та цілі обробки персональних даних. Ознайомленням із Правилами Учасник повідомляється та надає згоду на те, що його персональні дані обробляються Організатором з метою проведення Заходу, реалізації маркетингових завдань, рекламних заходів з метою інформування Учасника про Програму лояльності та/або деталі Заходів, що проводить Організатор (шляхом направлення повідомлень на електронну пошту, направлення смс або голосових повідомлень, тощо); отримання зворотного зв’язку від Учасників; забезпечення відносин у сфері захисту прав споживачів; інші, аналогічні переліченим вище, цілі.
3.4. Ознайомленням із Правилами Учасник повідомляється та надає Організатору згоду на вчинення з персональними даними Учасника нижченаведених дій (у тому числі працівниками Організатора в межах виконання ними своїх трудових обов’язків): обробку персональних даних, в обсязі, необхідному для досягнення мети та цілей обробки персональних даних, що зазначені у Правилах, включаючи, але не обмежуючись, збирання, одержання, реєстрацію, накопичення, систематизацію, зберігання, адаптування, уточнення (оновлення, зміну, поновлення), використання, поширення (передача персональних даних третім особам на розсуд Організатора з метою проведення Заходу та за умов забезпечення належного захисту персональних даних. Учасник погоджується з тим, що Організатор не зобов’язаний окремо персонально повідомляти Учасника про таку передачу), знеособлення, блокування, знищення персональних даних а також будь-які інші дії або сукупність дій, пов’язані з обробкою персональних даних відповідно до мети та цілей їх обробки, включаючи обробку у внутрішніх та/або корпоративних системах, ресурсах, програмах, базах Організатора, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем; внесення змін до персональних даних Учасника за зверненням інших суб’єктів відносин, пов’язаних із персональними даними, у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
3.5. Цим Учасник повідомляється про його (її) права, як суб’єкта персональних даних Згідно з Законом України «Про захист персональних даних», Учасник, як Суб’єкт персональних даних має право:
3.5.1. знати про місцезнаходження бази персональних даних, яка містить його персональні дані, її призначення та найменування, місцезнаходження та/або місце проживання (перебування) володільця персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом;
3.5.2. отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані;
3.5.3. на доступ до своїх персональних даних;
3.5.4. отримувати не пізніше, як за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи зберігаються його персональні дані у відповідній базі персональних даних, а також отримувати зміст його персональних даних, які зберігаються;
3.5.5.пред’являти вмотивовану вимогу володільцю персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних;
3.5.6. пред’являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким володільцем персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;
3.5.7. на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв’язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;
3.5.8. звертатися із скаргами на обробку своїх персональних даних до органів державної влади та посадових осіб, до повноважень яких належить забезпечення захисту персональних даних, або до суду;
3.5.9.застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;
3.5.10. вносити застереження стосовно обмеження права на обробку своїх персональних даних під час надання згоди;
3.5.11. відкликати згоду на обробку персональних даних;
3.5.12. знати механізм автоматичної обробки персональних даних;
3.5.13. на захист від автоматизованого рішення, яке має для нього правові наслідки. Доступ до персональних даних Учасника надається третім особам у порядку, передбаченому внутрішніми документами Організатора, за умови, якщо надання такого доступу є необхідним для реалізації мети обробки даних.
3.6. Строк дії Згоди Персональні дані зберігаються в базі даних Організатора протягом строку дії Програми лояльності та/або строку проведення Заходу, а також протягом трьох років після її закінчення. По закінченню вказаного строку, персональні дані Учасника видаляються (знищуються) із бази даних у порядку, передбаченому внутрішніми документами Організатора.
3.7. У разі, коли Учасник реєструється в Програмі лояльності «BliskClub», його персональні дані обробляються на умовах, визначених правилами Програми лояльності.
- Знижки
4.1. Перейшовши до ознайомлення із цим розділом Правил, Учасник підтверджує, що уважно ознайомився із умовами, викладеними в попередніх розділах, зрозумів їх і погодився їх виконувати.
4.2. Знижки, запропоновані в рамках Заходів, надаються на умовах, зазначених в цих Правилах або в додаткових оголошеннях Організатора.
4.3. Знижки діють виключно в період, визначений Організатором, та на обраний асортимент товарів.
4.4. Умови акційних пропозицій, знижок або спеціальних цін можуть бути різними для кожного конкретного Заходу.
4.5. Знижки не можуть бути обміняні на грошовий еквівалент або передані третім особам, якщо інше не передбачено умовами конкретного Заходу.
4.6. Організатор пропонує Учаснику придбати товари за більш вигідними цінами у період дії Заходу з 4 серпня по 10 серпня. Товари, що беруть участь в акції, позначені спеціальними цінниками на полицях магазину Blisk. Перелік акційних товарів включає понад 1500 позицій. Учасники можуть ознайомитися з ними безпосередньо в магазинах мережі.
4.7. Організатор залишає за собою право змінювати перелік акційних товарів або припиняти дію Заходу достроково у разі виникнення об’єктивних причин.
4.8. У разі повернення товару, придбаного зі знижкою, повертається фактично сплачена сума, якщо інше не визначено законодавством України.
- Обмеження
5.1. Знижки не об’єднуються з іншими акціями, пропозиціями або знижками. На один товар діє одна цінова знижка. Алгоритм системи автоматично вираховує ціну, що вигідніша для клієнта.
ОФІЦІЙНІ ПРАВИЛА
Рекламної акції «Купуй від двох одиниць продукції під ТМ Gliss, Taft та бери участь у розіграші 15 подарунків»
(надалі – «Правила» та «Акція» відповідно)
1. Загальні положення
1.1. Організатор Акції: Товариство з обмеженою відповідальністю «Хенкель Україна», місцезнаходження: 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного Петра, 1.
1.2. Виконавець Акції: Товариство з обмеженою відповідальністю «Промо Директ», місцезнаходження: 02095, м. Київ, вул. Cрібнокільська, буд. 2-А, оф. 25.
1.3. Інформаційний Партнер Акції: Товариство з обмеженою відповідальністю «Рентмаркет», місцезнаходження: 21012, Вінницька обл., місто Вінниця, ПРОВУЛОК КОСТЯ ШИРОЦЬКОГО, будинок 14-Е.
1.4. Метою проведення Акції є популяризація продукції під ТМ Gliss, Taft серед наявних та потенційних її споживачів, реклама такої продукції та підвищення споживчого інтересу до неї.
2. Строк проведення Акції
2.1. Строк проведення Акції: з 10.03.2025 по 30.03.2025.
3. Визначення Переможця/Переможців Акції
3.1. Переможець/Переможці Акції (надалі – «Переможці») визначаються згідно розділу 8 Правил.
3.2. Результати визначення Переможців публікуються на Інтернет-сайті www.shik.ua (надалі – «Сайт») 02.04.2025 року.
4. Територія проведення Акції
4.1. Акція проводиться на території України, за винятком тимчасово окупованих територій та територій, на яких ведуться бойові дії, відповідно до переліку, затвердженого наказом Мінреінтеграції, а саме в мережі магазинів Blisk.
5. Учасники Акції
5.1. В Акції можуть взяти участь виключно громадяни України, яким виповнилось 18 років, що проживають на території України (з врахуванням обмежень, встановлених цими Правилами), та які належним чином та в повному обсязі виконали всі умови Правил (надалі – «Учасники Акції»).
5.2. Учасники мають права і несуть обов’язки, встановлені чинним законодавством України, а також цими Правилами.
6. Умови участі в Акції
6.1. Для того, щоб взяти участь в Акції та стати потенційним Учасником Акції кожна особа, яка відповідає вимогам цих Правил, повинна протягом Строку проведення Акції з використанням картки учасника програми лояльності мережі магазинів Blisk «Blisk club» (надалі – «Програма лояльності»), придбати в мережі магазинів Blisk, продукцію під ТМ Gliss, Taft від двох штук в одному чеку, використовуючи картку лояльності «Blisk club» Інформаційного партнера, та обов’язково зберегти фіскальний чи товарний чек покупки та взяти участь у розіграші подарунку. Кількість покупок/чеків – необмежена.
6.2. Серед осіб, які виконали умови п. 6.1 даних Правил, визначаються Потенційні Переможці Акції, які, у відповідності до умов, встановлених у даних Правилах, після підтвердження бажання взяти учать у Акції, ознайомлення з Правилами та надання згоди з умовами таких Правил вважаються офіційними Учасниками та Переможцями Акції.
7. Подарунковий фонд Акції
7.1. Подарунковий фонд Акції (надалі – «Подарунки») включає в себе:
Кавомашина Philips EP5547/90 (надалі – “Подарунок 1”) – 1 шт.;
Випрямляч для волосся Rowenta (надалі – “Подарунок 2”) – 4 шт.;
Рушник 100% бавовна, щільність 450 г/м2., розмір 70Х140 см., білого кольору (надалі – “Подарунок 3”) – 10 шт.;
Кожен Переможець має право на отримання лише 1 Подарунку. Подарунковий фонд Акції обмежений і складає кількість, зазначену в пункті 7.1 даних Правил.
7.2. Подарунки визначаються на розсуд Організатора та можуть відрізнятися від зображень на рекламно-інформаційних матеріалах. Заміна Подарунків грошовим еквівалентом або будь-яким іншим благом не допускається. Подарунки обміну та поверненню не підлягають. Організатор Акції та Виконавець Акції не несуть жодних гарантійних зобов’язань щодо Подарунків.
7.3. Виконавець Акції за свій рахунок та своїми силами організовує вручення Подарунків Переможцям Акції, а також є платником податків/зборів, пов’язаних з їх врученням. Дотримання вимог законодавства України щодо оподаткування вартості доходів в результаті отримання Подарунків забезпечується Виконавцем відповідно до вимог чинного законодавства України.
7.4. Податковим агентом з податку на доходи фізичних осіб – Переможців Акції, у розумінні пункту 14.1.180 Податкового кодексу України, є Виконавець Акції, який відповідає за нарахування і сплату податків/зборів, пов’язаних з врученням таких Подарунків, а також за вчинення будь-яких інших дій, що у даному випадку вимагаються податковим законодавством від нього як податкового агента щодо податку на доходи фізичних осіб/військового збору.
8. Визначення Переможців Акції
8.1. Переможці Акції будуть визначені 01.04.2025 року наступним чином:
Серед осіб, які виконали умови даних Правил, шляхом випадкової вибірки буде сформовано в порядку черговості від 1 до 30 осіб в список Потенційних Переможців у наступній послідовності:
Список Потенційних Переможців Подарунка 1 – 2 осіб (надалі – «Список 1»): 1 основних та 1 запасних Потенційних Переможців.
Список Потенційних Переможців Подарунка 2 – 8 осіб (надалі – “Список 2”): 4 основних та 4 запасних Потенційних Переможців.
Список Потенційних Переможців Подарунка 3 – 20 осіб (надалі – “Список 3”): 10 основних та 10 запасних Потенційних Переможців.
8.2. Включення особи до Списку можливе лише 1 раз.
8.3. Визначення Переможців Акції буде проведено Виконавцем шляхом випадкової вибірки із номерів карток учасників Програми лояльності, які відповідають умовам даних Правил, за допомогою Інтернет-ресурсу https://www.random.org/. У спеціальному обладнанні не містяться приховані алгоритми (в тому числі вихідні тексти комп’ютерних програм), інформаційні масиви, вузли чи агрегати, недоступні для інспектування та тестування з боку органів, які здійснюють контроль за проведенням Акції. У випадку, якщо Інформаційний партнер не бере участь у визначенні Переможців, то останній зобов’язується протягом 2 (двох) днів з моменту закінчення Строку проведення Акції передати Виконавцю номери карток учасників Програми лояльності, які виконали умови даних Правил.
8.4. Потенційні Переможці Акції у день формування Списку отримують повідомлення за номером телефону, який був зазначений при реєстрації в Програмі лояльності «Blisk club» Інформаційного партнера з інформацією про Акцію та посиланням на Правила (на номер телефону, який був зазначений при реєстрації у Програмі лояльності).
8.5. 02.04.2025 – 16.04.2025 року Виконавець телефонує Потенційним Переможцям за Списком за номером телефону, який був зазначений при реєстрації у Програмі лояльності, з проханням підтвердити бажання таких Потенційних Переможців взяти учать у Акції, їх ознайомлення з Правилами та згодою з умовами Правил. Лише після отримання підтвердження з боку Потенційного Переможця Акції, такий Потенційний Переможець вважається офіційним Учасником та Переможцем Акції.
8.6. У разі, якщо Потенційний Переможець тричі не відповів на дзвінок, або не виявив бажання взяти участь в Акції, або не підтвердив своє ознайомлення з Правилами та/або свою згоду з умовами Правил – такий Потенційний Переможець втрачає своє право стати офіційним Учасником Акції, Переможцем Акції та право на отримання Подарунка Акції, і таке право переходить до наступного Потенційного Переможця у Списку.
8.7. У випадку переходу права стати офіційним Учасником Акції, Переможцем Акції та права на отримання Подарунка Акції від одного Потенційного Переможця до наступного Потенційного Переможця у Списку, застосовується алгоритм, вказаний вище у пп. 8.5-8.6.
8.8. Перелік Переможців буде опублікований на Cайті в строки, визначені в п. 3.2 цих Правил. Результати визначення Переможців Акції визнаються остаточними і не можуть бути змінені або оскаржені Учасниками.
8.9. Організатор Акції залишає за собою право збільшити/змінити подарунковий фонд Акції, або включити в Акцію додаткові подарунки, не передбачені цими Правилами. Якщо такі зміни будуть мати місце, Організатор/Виконавець або залучені ними треті особи повідомляють про них додатково.
9. Порядок та строки отримання Подарунків
9.1. Переможцям, які здобули право на отримання Подарунків, Виконавцем буде надана інформація щодо порядку отримання Подарунка за номером телефону, який Переможець зазначив як контактний при реєстрації в Програмі лояльності.
9.2. Переможець Акції (визначений таким, що має право на отримання Подарунка), який виявить бажання отримати Подарунок, повинен протягом 5 календарних днів після отримання телефонного дзвінка від Виконавця з повідомленням про право отримати відповідний Подарунок надіслати Виконавцю адресу доставки Подарунка, а саме номер відділення «Нової Пошти» та місто доставки в межах території України, за винятком обмежень, встановлених цими Правилами щодо Території проведення Акції та копії наступних документів та інформацію на електронну адресу promodirect.co@gmail.com:
– першої, другої сторінки паспорта громадянина України (Учасника Акції) (або паспорта у формі ID-картки);
– реєстраційного номеру облікової картки платника податків (за наявності), або копію сторінки паспорта громадянина України із відміткою про відмову від одержання реєстраційного номеру платника податків.
Переможець при отриманні Подарунка повинен підписати акт приймання-передачі Подарунка Акції та надіслати його копію на електронну адресу Виконавця, зазначену у цьому пункті Правил.
9.3. Подарунки будуть передані Виконавцем логістичній компанії «Нова Пошта» для їх відправки Переможцям за адресами відділень, погодженими з Переможцями.
9.4. Передача права на отримання Подарунка Акції третім особам не допускається.
9.5. Правилами не передбачено зберігання невитребуваних Подарунків Акції. У випадку, якщо Переможець Акції вчасно не забрав Подарунок, то вважатиметься, що такий Переможець добровільно відмовився від отримання Подарунка Акції та він не матиме права претендувати на Подарунок або на одержання від Організатора/Виконавця/Інформаційного партнера Акції будь-якої компенсації, в тому числі і грошової. Організатор Акції розпоряджається таким невитребуваним Подарунком Акції на власний розсуд.
9.6. Виконавець/Організатор Акції мають право відмовити у видачі Подарунків Переможцю:
– який не виконав належним чином та в повному обсязі умови цих Правил;
– який вказав недостовірну інформацію про себе, якщо доставка Подарунка в погоджений пункт доставки не можлива та/або якщо з Переможцем не вдалося погодити місце доставки Подарунка.
9.7. Виконавець/Організатор Акції/Інформаційний партнер не несуть відповідальності за:
– технічні проблеми з передачею даних при використанні каналів зв’язку під час проведення Акції, за роботу Інтернет-сайтів, роботу операторів зв’язку, будь-які помилки операторів зв’язку, внаслідок яких Потенційний Переможець Акції не був повідомлений або був несвоєчасно повідомлений про перемогу та/або про право на отримання Подарунка Акції;
– подальше використання Подарунків після їх одержання Переможцями Акції, за неможливість скористатись Подарунками з будь-яких причин, за можливі наслідки використання таких Подарунків, а також будь-які витрати Переможців Акції та будь-яких інших осіб, пов’язані з отриманням (окрім витрат, пов’язаних із доставкою Подарунка).
9.8. Виконавець/Організатор/Інформаційний партнер Акції не вступають в будь-які спори, пов’язані з Акцією, в т. ч. стосовно визнання будь-яких осіб Переможцями Акції і прав на одержання Подарунків Акції.
9.9. Виконавець/Організатор/Інформаційний партнер Акції та залучені ними треті особи не несуть відповідальності у разі настання форс-мажорних обставин, таких як стихійні лиха, пожежа, повінь, військові дії будь-якого характеру, блокади, суттєві зміни у законодавстві, що діють на Території проведення Акції, інші непідвладні контролю з боку Виконавця/Організатора/Інформаційного партнера Акції та залучених ними третіх осіб, обставини.
10. Додаткові умови
10.1. Для отримання Подарунка в рамках цієї Акції Переможець має надати Організатору/Виконавцю/Інформаційному партнеру, залученим ними третім особам інформацію (у т.ч. персональні дані), визначену цими Правилами. Учасник Акції підтверджує достовірність наданої інформації та згоду на її обробку та подальше використання так, як це вказано нижче. Учасник Акції несе персональну відповідальність за достовірність наданої інформації.
10.2. Організатор/Виконавець/Інформаційний партнер Акції не несуть відповідальності у випадку невиконання своїх зобов’язань внаслідок надання Учасником неповних, неточних, застарілих, недостовірних персональних даних.
10.3. Беручи участь в Акції та виконавши всі умови даних Правил, кожен офіційний Учасник тим самим підтверджує свою згоду на безкоштовне використання наданої інформації, його персональних даних Організатором Акції, Виконавцем, Інформаційним Партнером, з маркетинговою та/чи будь-якою іншою метою, в тому числі з метою сплати податків, здійснення бухгалтерського обліку, підготовки статистичної інформації тощо, методами, що не порушують чинне законодавство України (у т.ч. шляхом передачі третім особам). Це включає безоплатне використання його імені, прізвища, фотографії, інтерв’ю або інших матеріалів про нього з рекламною метою, у т.ч. право публікації такої інформації в засобах масової інформації, будь-яких друкованих, аудіо- та відеоматеріалах, інтерв’ю зі ЗМІ, а також для надсилання інформації, СМС-повідомлень/розсилок (у т.ч. рекламного характеру) про наступні активності Організатора на номер мобільного телефону / електронну адресу, вказану офіційним Учасником при реєстрації в Програмі лояльності, повідомлень тощо, без будь-яких обмежень за територією, часом та способом використання, але виключно в рамках проведення акцій. Надання такої згоди також розглядається у розумінні ст. 296, 307, 308 Цивільного кодексу України та Закону України «Про захист персональних даних». Офіційний Учасник має право в будь-який момент відмовитися від отримання СМС-повідомлень та/або розсилок (у т.ч. рекламного характеру) про наступні активності Організатора, попередньо повідомивши Організатора про таке рішення шляхом надсилання відповідного листа на адресу електронної пошти, вказану в останньому пункті цих Правил. Усі відео- та фотоматеріали, зроблені за участю офіційних Учасників Акції, створені під час проведення Акції та/чи у зв’язку з Акцією, є власністю Організатора Акції і можуть використовуватися ним без будь-якого відшкодування та додаткової згоди. Офіційний Учасник Акції, який став Переможцем Акції та отримав Подарунок Акції, погоджується фотографуватися для виготовлення графічних матеріалів без виплати йому за це будь-якої винагороди. Такі особи надають свою згоду на використання їхніх зображень, в тому числі під час реклами товарів Організатора. Усі права інтелектуальної власності, що виникають у зв’язку з виконанням цього пункту Правил, належать Організатору Акції.
10.4. Беручи участь в Акції та виконавши всі умови даних Правил, кожен офіційний Учасник тим самим підтверджує, що він ознайомлений зі своїми правами як суб’єкта персональних даних, передбаченими ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних».
10.5. Обробка персональних даних офіційного Учасника Акції може здійснюватися Організатором/Виконавцем/ Інформаційним партнером самостійно або може бути передана третім особам на підставі договору з умовою збереження конфіденційності.
10.6. Персональні дані Переможців Акції зберігаються в базі персональних даних «Переможці», що є власністю Інформаційного партнера, до їх відкликання за письмовою вимогою Переможця Акції.
10.7. У випадку виникнення ситуацій, що допускають неоднозначне тлумачення цих Правил, і/або питань, не врегульованих цими Правилами, остаточне рішення приймається Організатором Акції відповідно до вимог чинного законодавства України і не підлягає оскарженню.
10.8. Умови цих Правил можуть бути змінені та/або доповнені Організатором Акції протягом всього Строку проведення Акції. Такі зміни та/або доповнення мають бути оприлюднені у тому ж порядку, що визначений для інформування про Акцію. Такі зміни та доповнення набувають чинності з моменту опублікування, якщо інше не буде спеціально визначене безпосередньо змінами/доповненнями до цих Правил.
10.9. Відповідальна особа зі сторони Організатора – Багола Олександр, oleksandr.bagola@henkel.com, відповідальна особа зі сторони Виконавця – Гребенюк Вікторія, promodirect.co@gmail.com, відповідальна особа зі сторони Інформаційного Партнера – Рощук Юлія, marketing@blisk.ua.
1. Обмін товару належної якості
Згідно з чинним законодавством не всі товари належної якості підлягають поверненню. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Обмін товару належної якості здійснюється протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. За умови, що товар не використовували, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом із товаром.
2. Не підлягають обміну та поверненню
Предмети гігієни та такі непродовольчі товари: парфумерно-косметичні вироби, м’які іграшки, гумові надувні іграшки, зубні щітки, мундштуки, апарати та приладдя для гоління, гребінці й масажні щітки, рукавички, натільна й постільна білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці, друковані видання.
3. Повернення товару неналежної якості
Товар неналежної якості — це товар, який має недоліки.
Недолік — це невідповідність товару вимогам нормативно-правових актів, умовам договору або іншим обов’язковим вимогам.
У разі отримання товару неналежної якості покупець має право:
вимагати заміни на товар належної якості;
вимагати розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.
Заява про повернення коштів за товар неналежної якості підлягає підтвердженню після отримання та перевірки посилки. Повернення коштів здійснюється шляхом перерахування вартості товару на платіжну картку покупця.
Магазин приймає повернення бракованого товару або товару, що не підійшов, лише за умови дотримання вимог ст. 9–13 Закону України «Про захист прав споживачів», а саме:
товар має ознаки неналежної якості або заводського браку;
товар належної якості може бути повернений протягом 14 календарних днів із дати отримання за таких умов:
товар не входить до переліку заборонених до повернення;
збережена цілісність індивідуального пакування;
відсутні сліди використання;
не пошкоджені ярлики;
збережені споживчі властивості;
товар має належний товарний вигляд;
не закінчився гарантійний строк.
Кошти за повернутий товар перераховуються покупцеві лише на банківський рахунок (картку), з якого була здійснена оплата, або на реквізити, вказані в заяві про повернення (якщо оплата здійснювалась готівкою).
У разі, якщо оплата була здійснена повністю або частково бонусами (балами), при поверненні товару ці бонуси (бали) відновлюються на бонусну карту покупця.
Бонуси (бали) не мають готівкового вираження та не можуть бути виплачені у грошовому еквіваленті.
4. Процедура обміну та повернення
1. Покупець повинен звернутися до магазину, де було придбано товар, із розрахунковим документом (чеком).
2. Він має повідомити, чи бажає обміняти товар або повернути його, а також пояснити причину.
3. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:
придбати інший товар із наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості;
повернути товар та отримати сплачені кошти;
здійснити обмін товару на аналогічний після його надходження у продаж.
У цьому випадку продавець зобов’язаний повідомити споживача про наявність товару.
Ці обмеження викликані вимогами гігієни та безпеки. Повний перелік категорій, які не підлягають поверненню, доступний у постанові Кабінету Міністрів України №172.
При поверненні гроші відшкодовуються за ціною товару на момент його купівлі.
Гроші повертаються у день повернення товару, а в разі неможливості — у термін, погоджений сторонами, але не пізніше ніж протягом семи днів.
1. Організатор акції: товариство з обмеженою відповідальністю «РЕНТМАРКЕТ» (код ЄДРПОУ 38511882, адреса: 21012, Вінницька область, Вінницький район, місто Вінниця, провулок Костя Широцького, 14-Е (надалі по тексту – «Організатор»).
2. Період дії акції:
Акція діє протягом 5 календарних днів: у день народження клієнта та протягом наступних 4 днів включно.
3. Умови участі:
– Кожен клієнт має право одноразово скористатися акційною пропозицією.
– У межах акції клієнт отримує 100 бонусних балів за покупку від 500 грн одним чеком.
– Бонуси нараховуються автоматично через 24 години.
– Акція не діє під час оплати балами.
4. Обмеження:
– Акція є персоналізованою та надається лише іменинникам.
– Акційна пропозиція доступна один раз на рік на одну особу.
– Не сумується з іншими акціями та знижками.
– Організатор залишає за собою право змінювати умови акції з попереднім повідомленням.
5. Інші умови:
– Факт здійснення покупки під час дії акції означає згоду учасника з її умовами.
1. Загальні положення
1.1. Організатор Заходу: товариство з обмеженою відповідальністю «РЕНТМАРКЕТ» (код ЄДРПОУ 38511882, юридична адреса та адреса для листування і звернень: 21012, Вінницька область, Вінницький район, місто Вінниця, провулок Костя Широцького, 14-Е (надалі по тексту – «Організатор»).
1.2. Контакти Організатора: телефон: 0 800 336 123, адреса у мережі Інтернет (сайт): blisk.ua.
1.3. Захід має на меті підвищити попит на товари, що продаються в мережі магазинів «blisk» та проводиться у відповідності з цими Правилами.
1.4. Учасник Заходу – споживач, повнолітня фізична особа, громадянин України, що під час проведення Заходу здійснив купівлю товарів, згідно нижченаведених умов, на відповідну суму одним чеком в будь-якому магазині мережі магазинів «blisk», перелік яких зазначено на сайті blisk.ua.
1.5. Порушник Заходу – особа, що купує товари з метою подальшого комерційного перепродажу та/або вчинила шахрайські дії, порушила ці Правила, вчинила хамські, зневажливі вчинки, спрямувала свої дії на заподіяння шкоди Організатору та/або магазинам, їх відвідувачам, працівникам магазинів blisk чи будь-якій особі, що пов’язана із проведенням Заходу.
1.6. Захід не є азартною грою, лотереєю, послугою у сфері грального бізнесу чи конкурсом, а ці Правила не є публічною обіцянкою винагороди чи умовами конкурсу. Придбання продукції не вважається сплатою грошових коштів за участь в Заході.
1.7. Захід проводиться Організатором у мережі магазинів blisk по всій території України за виключенням тимчасово окупованих або непідконтрольних територій (за текстом даних Правил — Територія проведення Заходу).
1.8. Захід проводиться в період з 15 грудня 2025 року по 25 грудня 2025 року включно та/або до закінчення акційних товарів. (за текстом даних Правил – Період проведення Заходу).
1.9. Повну та актуальну інформацію про Захід можна отримати у консультантів мережі магазинів blisk та на сайті blisk.ua.
2. Загальні вимоги до Учасників Заходу
2.1. Прийняти участь в Заході можуть всі дієздатні громадяни України, що постійно проживають на території України.
2.2. Учасники Заходу зобов’язуються виконувати умови цих Правил та дотримуватись норм чинного законодавства України.
2.3. Купуючи товар в магазинах blisk, покупець стає Учасником Заходу та підтверджує факт ознайомлення та повної згоди з цими Правилами, у тому числі згоду на обробку його персональних даних на умовах, визначених у Правилах. Своєю участю в Заході всі Учасники підтверджують ознайомлення та свою безумовну згоду з усіма умовами цих Правил і зобов’язуються виконувати Правила.
2.4. Учасник, який не виконує/неналежно виконує умови цих Правил, порушив Правила, відмовився від надання згоди на обробку персональних даних, втрачає право на учать у Заході.
2.5. Організатор має право в будь-який момент вводити будь-які технічні обмеження, що перешкоджають шахрайству в Заході. У разі виявлення будь-якої спроби несумлінної поведінки Учасника, він може бути усунений від участі в Заході. Організатор самостійно здійснює оцінку сумлінності участі на підставі наявних технічних можливостей і з урахуванням положень чинного законодавства України і цих Правил.
2.6. Порушники Заходу негайно відсторонюються від участі в Заході.
2.7. Учасники повинні самостійно стежити за оновленнями Правил на сайті blisk.ua.
2.8. Організатор залишає за собою право достроково припинити (скасувати), зупинити Захід та змінювати Правила з наступним опублікуванням інформації щодо дострокового припинення (скасування), призупинення Заходу, зміни даних Правил на сайті. Організатор не несе відповідальності за не ознайомлення/несвоєчасне ознайомлення Учасниками, іншими зацікавленими особами з інформацією щодо дострокового припинення (скасування), призупинення Заходу та/або зміни даних Правил.
2.9. Організатор Заходу не несе відповідальності за:
– не ознайомлення Учасниками з Правилами;
– невиконання, неналежне виконання, несвоєчасне виконання Учасниками обов’язків, передбачених у цих Правилах;
– неможливість скористатися правом участі у Заході.
2.10. У випадку виникнення ситуації, що допускає неоднозначне тлумачення цих Правил та/або питань, не врегульованих цими Правилами, остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає. Організатор не несе відповідальність у разі настання форс-мажорних обставин, таких як стихійні лиха, пожежа, повінь, військові дії будь-якого характеру, відключення електроенергії, збої в роботі обладнання/інтернету, блокади, суттєві зміни у законодавстві, інші непідвладні контролю з боку Організатора обставини.
2.11. В Заході бере участь асортимент товарів, представлений в мережі магазинів blisk згідно переліку магазинів, зазначеного на сайті blisk.ua.
2.12. У випадку повернення Учасником придбаного товару, діють загальні умови повернення товарів.
2.13. Організатор має право відмовити в участі в Заході особі, яка не виконала/неналежним чином виконала всі умови участі в Заході, зазначені в цих Правилах;
2.14. Організатор не несе жодної відповідальності за достовірність інформації, наданої Учасниками, в т.ч. інформації щодо контактів з ними.
2.15. Організатор зберігає за собою право вносити будь-які зміни в механізми проведення Заходу шляхом розміщення інформації на сайті blisk.ua та на офіційних сторінках у соціальних мережах.
2.16. Знижки не об’єднуються з іншими акціями, пропозиціями або знижками. На один товар діє одна цінова знижка. Алгоритм системи автоматично вираховує ціну, що вигідніша для покупця.
3. Згода на обробку персональних даних
3.1. Учасник шляхом вільного та жодним чином необмеженого волевиявлення, надає згоду Організатору (ТОВ «РЕНТМАРКЕТ»), на обробку персональних даних у базі даних накопичених у Організатора, добровільно наданих шляхом прийняття участі в Заході, а саме: прізвище, ім’я, номер телефону, адреса електронної пошти; згідно мети їх обробки, визначеної цим розділом Правил, та на інших умовах даного розділу Правил. Дані можуть оброблятись у картотеках, в електронній формі та/або за допомогою інформаційно-телекомунікаційних систем Організатора.
Учасник зобов’язується надавати точні та правдиві відомості про себе, а також своєчасно повідомляти Організатора про зміни, що стосуються наданих відомостей.
3.2. Володілець персональних даних: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕНТМАРКЕТ», місцезнаходження: Україна, 21012, місто Вінниця, провулок Костя Широцького, 14-Е.
3.3. Мета та цілі обробки персональних даних.
Ознайомленням із Правилами Учасник повідомляється та надає згоду на те, що його персональні дані обробляються Організатором з метою проведення Заходу, реалізації маркетингових завдань, рекламних заходів з метою інформування Учасника про Програму лояльності та/або деталі Заходів, що проводить Організатор (шляхом направлення повідомлень на електронну пошту, направлення смс або голосових повідомлень, тощо); отримання зворотного зв’язку від Учасників; забезпечення відносин у сфері захисту прав споживачів; інші, аналогічні переліченим вище, цілі.
3.4. Ознайомленням із Правилами Учасник повідомляється та надає Організатору згоду на вчинення з персональними даними Учасника нижченаведених дій (у тому числі працівниками Організатора в межах виконання ними своїх трудових обов’язків):
обробку персональних даних, в обсязі, необхідному для досягнення мети та цілей обробки персональних даних, що зазначені у Правилах, включаючи, але не обмежуючись, збирання, одержання, реєстрацію, накопичення, систематизацію, зберігання, адаптування, уточнення (оновлення, зміну, поновлення), використання, поширення (передача персональних даних третім особам на розсуд Організатора з метою проведення Заходу та за умов забезпечення належного захисту персональних даних. Учасник погоджується з тим, що Організатор не зобов’язаний окремо персонально повідомляти Учасника про таку передачу), знеособлення, блокування, знищення персональних даних а також будь-які інші дії або сукупність дій, пов’язані з обробкою персональних даних відповідно до мети та цілей їх обробки, включаючи обробку у внутрішніх та/або корпоративних системах, ресурсах, програмах, базах Організатора, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем;
внесення змін до персональних даних Учасника за зверненням інших суб’єктів відносин, пов’язаних із персональними даними, у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
3.5. Цим Учасник повідомляється про його (її) права, як суб’єкта персональних даних Згідно з Законом України «Про захист персональних даних», Учасник, як Суб’єкт персональних даних має право:
3.5.1. знати про місцезнаходження бази персональних даних, яка містить його персональні дані, її призначення та найменування, місцезнаходження та/або місце проживання (перебування) володільця персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом;
3.5.2. отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані;
3.5.3. на доступ до своїх персональних даних;
3.5.4. отримувати не пізніше, як за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи зберігаються його персональні дані у відповідній базі персональних даних, а також отримувати зміст його персональних даних, які зберігаються;
3.5.5.пред’являти вмотивовану вимогу володільцю персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних;
3.5.6. пред’являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким володільцем персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;
3.5.7. на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв’язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;
3.5.8. звертатися із скаргами на обробку своїх персональних даних до органів державної влади та посадових осіб, до повноважень яких належить забезпечення захисту персональних даних, або до суду;
3.5.9.застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;
3.5.10. вносити застереження стосовно обмеження права на обробку своїх персональних даних під час надання згоди;
3.5.11. відкликати згоду на обробку персональних даних;
3.5.12. знати механізм автоматичної обробки персональних даних;
3.5.13. на захист від автоматизованого рішення, яке має для нього правові наслідки. Доступ до персональних даних Учасника надається третім особам у порядку, передбаченому внутрішніми документами Організатора, за умови, якщо надання такого доступу є необхідним для реалізації мети обробки даних.
3.6. Строк дії Згоди: персональні дані зберігаються в базі даних Організатора протягом строку дії Програми лояльності та/або строку проведення Заходу, а також протягом трьох років після її закінчення. По закінченню вказаного строку, персональні дані Учасника видаляються (знищуються) із бази даних у порядку, передбаченому внутрішніми документами Організатора.
3.7. У разі, коли Учасник реєструється в Програмі лояльності «BLISK CLUB», його персональні дані обробляються на умовах, визначених правилами Програми лояльності.
4. Механізм застосування знижок
4.1. Учасник, переходячи до цього розділу, підтверджує ознайомлення з усіма попередніми пунктами Правил.
4.2. Знижки в рамках Заходу надаються на умовах, визначених цими Правилами та/або додатковими оголошеннями Організатора.
4.3. Знижки діють виключно у період з 15 по 25 грудня 2025 року включно та лише на акційний асортимент.
4.4. Умови акційних пропозицій можуть відрізнятися для різних категорій товарів.
4.5. Знижки не можуть бути обміняні на грошовий еквівалент та не передаються третім особам.
4.6. Товари, що беруть участь у Заході «Різдвяна магія — знижки до 50%», позначені спеціальними цінниками у магазинах blisk.
4.7. Організатор залишає за собою право змінювати асортимент акційних товарів або припиняти дію Заходу у разі об’єктивних причин.
4.8. До кожного виду товару застосовується свій розмір знижки. Конкретний розмір знижки та повна ціна кожного товару зазначені на ціннику поряд з товаром. В Акції приймають участь лише товари на цінниках, яких зазначено слово «Акція».
4.9. Знижки не об’єднуються з іншими акціями, пропозиціями або знижками. На один товар діє одна цінова знижка. Алгоритм системи автоматично вираховує ціну, що вигідніша для покупця.
4.10. Знижка рахується від роздрібної ціни вказаної на ціннику.
4.11. Поняття «Знижка» передбачає можливість покупця придбати товар зі знижкою на певний відсоток (% вказаний на ціннику) від звичайної ціни вказаної на ціннику біля конкретного товару. Інформація про співвідношення розміру економії до попередньої ціни продажу товару вказана на ціннику товару.
4.12. У разі повернення товару, придбаного зі знижкою, повертається фактично сплачена сума, якщо інше не передбачено законодавством України.
5. Обмеження
5.1. Знижки не підсумовуються з іншими знижками, програмами лояльності, промо-кодами та акціями. На один товар діє лише одна цінова знижка. Система автоматично визначає найвигіднішу ціну для Учасника.
6. Деталі розіграшу
6.1. У розіграші беруть участь усі покупці, які здійснили покупку на суму від 1000 грн одним чеком і просканували картку лояльності BliskClub у період з 15 по 25 грудня 2025 року включно
6.2.Після здійснення покупки та проведення оплати за товар на касі магазину, кожному покупцю, що є учасником програми лояльності та здійснив покупку на суму 1000 грн одним чеком, буде надіслано повідомлення з посиланням для участі в Заході у чат-бот месенджерів, або в повідомленні месенджеру чи звичайному смс за номером телефону, вказаному в особистому кабінеті Blisk club
6.3. Учасник повинен перейти за посиланням, ввести номер телефону та провести віртуальне «стирання картки», щоб дізнатися результат.
6.4.Щодня буде обрано 20 переможців, які отримають 500 балів на наступний шопінг.
Нарахування балів відбувається протягом 24 годин після виграшу.
Кожен учасник має можливість лише один раз взяти участь в розіграші за час його проведення.